„Sportiškas naujos kartos ID. šeimos elektromobilių GTX versijas „Volkswagen“ siūlo jau nuo 2021 metų. Išskirtinis šių modelių stilius drauge su jų dinaminėmis savybėmis ir visų varančiųjų ratų pavaros užtikrinamu optimaliu sukibimu iš karto sulaukė pirkėjų dėmesio. Europoje vienas iš penkių parduodamų ID.4 ir ID.5 elektromobilių yra būtent GTX modelis. Lietuvoje šios versijos sulaukia ne ką mažesnio susidomėjimo, o naujieji ID.3 GTX, „ID.7 Tourer GTX“ ir „ID. Buzz GTX“ suteiks dar daugiau pasirinkimo tiems, kurie žvalgydamiesi į e. mobilumo sprendimus ieško ne tik išskirtinio efektyvumo, bet ir vairavimo malonumo bei universalumo“, – kalba „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalyse Justas Nekrošius.
Itin dinamiškas naujos kartos ID. šeimos elektromobilių versijas „Volkswagen“ siūlo jau nuo 2021-ųjų. Laikantis gamintojai įprasto išskirtinio stiliaus sportiškiausių versijų ženklinimo, greta benzininiais varikliais varomų sportiškųjų GTI ir dyzelinių GTD modifikacijų, naujos kartos elektromobiliams priskirtas GTX žymėjimas.
Valdymo savybės – lyg kultinio karštojo hečbeko
Ruošiant dinamiškąsias ID. versijas kiekvienu atveju atsižvelgiama į originalaus modelio charakterį ir funkcionalumą, todėl techniniai sprendimai nėra vienodi. ID.3 atveju buvo siekiama išlaikyti kuo mažesnį svorį ir užtikrinti itin tikslų valdymą, todėl kompaktiškojo elektromobilio versija GTX vienintelė visoje gamoje turės tik galinių varančiųjų ratų pavarą. Montuojamas galingesnis variklis suteikė kompaktiškajam „ID.3 GTX Performance“ aštrumo, kuriuo šis modelis gali būti lyginamas su „Golf GTI Clubsport“.
Išoriškai ID.3 GTX versija nuo kitų modelių skiriasi dinamiško stiliaus priekiniu buferiu su vizualiai atskirtomis oro tiekimo angomis ir naujomis dienos šviesomis. Kėbulas papuoštas blizgančiomis juodos spalvos detalėmis, o stiliaus vientisumą užtikrina nauji slenksčiai ir apatinė galinio difuzoriaus dalis. Be to, visi ID. GTX modeliai standartiškai komplektuojami su 20 colių „Skagen“ lengvojo lydinio ratlankiais.
Sportiškiausios ID.3 versijos viduje gausu GTX modeliams būdingų privalumų. Elektromobiliuose standartiškai montuojamos aukščiausios klasės ergonominio dizaino sportinės sėdynės, aptrauktos tekstilės ir dirbtinės odos apmušalais. Jos, kaip ir daugiafunkcis vairas, yra siuvinėtos ryškiai raudonos spalvos dekoratyvinėmis siūlėmis. Naujasis modelis taip pat išsiskiria interjero apdailos medžiagų kokybe, o greta to pačioje galingiausioje „ID.3 GTX Performance“ versijoje dar montuojamas ir adaptyvusis pakabos valdymas.
Toks pat praktiškas, bet dar smagesnis universalas
Netrukus po naujojo „ID.7 Tourer“ debiuto rinkai buvo pristatyta ir galingiausia šio modelio versija. Kaip ir ID.4 GTX bei ID.5 GTX modeliuose, naujajame „ID.7 Tourer GTX“ taip pat montuojama iš dviejų elektros motorų sudaryta visų varančių ratų sistema. Šis modelis stebins ne tik iki 1714 litrų talpos bagažine, bet ir dviejų elektros motorų užtikrinamu intensyviu pagreitėjimu – tai išskirtinis universalo ir sportiško automobilio savybių suderinimas.
Naujojo „ID.7 Tourer GTX“ prekinė dalis pasižymi sportiškiems prekės ženklo elektromobiliams būdingais bruožais – korio tekstūros grotelėmis išsiskiriančiu unikaliu priekiniu buferiu, specialiais žibintais ir apšviestu logotipu. Kaip ir naujasis ID.3 GTX, dinamiškasis universalas papuoštas blizgančiomis juodos spalvos apdailos detalėmis, įskaitant naujus slenksčius ir GTX dizaino galinį buferį.
Sportiškojo „ID.7 Tourer“ interjerą puošia unikalios sėdynės su atlošuose įspaustomis GTX raidėmis. Ne mažiau efektingai atrodo ir raudonomis siūlėmis siuvinėti priekinių sėdynių apmušalai, prietaisų skydelio kraštai, durų apdaila bei GTX versijai pritaikytas daugiafunkcis vairas. Maksimali bagažinės talpa siekia 1714 litrų ir yra tokia pati, kaip ir galiniais ratais varomo modelio.
Užtikrintas pasirinkimas bet kokioje situacijoje
„Volkswagen“ pasiūlys itin plačią galingiausių elektrinių „ID. Buzz GTX“ mikroautobusų gamą, kurioje bus dviejų skirtingų bazių modeliai, komplektuojami su mažesnės arba didesnės talpos baterijomis. Priklausomai nuo planuojamo pritaikymo, bus galima rinktis penkių, šešių arba septynių sėdimų vietų modelius. Elektrinio mikroautobuso bateriją bus galima įkrauti iki 200 kW galia, todėl energijos atsargų papildymas nuo 10 iki 80 proc. truks tik 26 minutes.
Didesnė „ID. Buzz GTX“ montuojamų dviejų elektros variklių išvystoma galia ir „4Motion“ visų varančiųjų ratų sistemos užtikrinamas sukibimas leidžia elektriniu mikroautobusu lengvai tempti iki 1800 kg sveriančias priekabas. „4Motion“ sistemos privalumai labiausiai atsiskleidžia tempiant priekabą ant šlapios dangos ar nelygaus paviršiaus. Dėl minėtų privalumų naujasis „ID. Buzz GTX“ idealiai tinka tempti priekabą, pavyzdžiui, transportuojant valtį ar vežant žirgus.
„ID. Buzz GTX“ išorė išsiskiria unikaliu priekinės dalies dizainu, kuriame dominuoja sportiško stiliaus buferis su korio struktūros grotelėmis ir išraiškomis oro įsiurbimo angomis. Dėmesį taip pat atkreipia juodos blizgančios apdailos detalės, įskaitant įsiurbimo angų groteles, GTX ženkliukus ir veidrodėlių korpusus. „ID. Buzz GTX“ standartiškai komplektuojamas su „IQ.Light“ LED matricos priekiniais žibintais, o siekiant išskirtinio stiliaus elektriniam mikroautobusui gali būti montuojami iki 21 colio lengvojo lyginio ratlankiai.
Sportišką galingiausios „ID. Buzz“ versijos charakterį pabrėžia tamsus interjeras. Pavyzdžiui, išskirtinai tik GTX modeliuose bus naudojami juodos spalvos stogo apmušalai. Be to, priekyje montuojamos specialiai šiai modifikacijai skirtos elektra valdomos komfortiškos sėdynės su atminties funkcija. Standartinės ratų bazės penkių sėdimų vietų „ID. Buzz GTX“ modelio bagažo skyriaus talpa siekia nuo 1121 iki 2123 litrų. Maksimali ilgesnės ratų bazės versijos bagažo skyrius talpa – net 2469 litrai.
Naujuosius modelius bus galima užsisakyti jau šių metų vasarą.