Svarbūs pokyčiai palietė ne tik automobilio išorės dizainą ir interjero ergonomiką – diegiamos pažangesnės komforto technologijos ir pagalbinės sistemos užtikrins dar aukštesnio lygio patogumą.
2019 metais debiutavęs ID.3 buvo pirmasis ant naujosios MEB modulinės platformos sukonstruotas „Volkswagen“ automobilis. Nuo tada buvo pristatyti dar penki ant šios specialiai elektromobiliams skirtos platformos gaminami modeliai, o viso pasaulio rinkoje buvo parduota daugiau nei 600 tūkst. ID. šeimos automobilių.
Po pirmojo ID.3 elektromobilio debiuto praėjus dviem su puse metų Europos rinkai buvo pristatytas iš pagrindų atnaujintas populiariausias gamos modelis.
Bazinės komplektacijos elektromobilio kaina prasideda nuo 34900 eurų, o pirmieji automobiliai pirkėjams bus pristatyti jau vasaros pabaigoje.
„Pastebime vis didesnį privačių klientų, o ypač įmonių ir valstybinių institucijų susidomėjimą e-mobilumu ir elektromobiliais. Tai lemia valstybinės paskatos ir su tvarumu susiję nauji kokybės standartai. Be to, naujojo modelio kaina yra labai patraukli, todėl jis pasižymi puikiu kainos ir kokybės santykiu. Įvertinami visa tai planuojame dvigubai didesnius nei pirmtako pardavimus. ID.3 yra puikus pasirinkimas vidutinio lygio vadovams arba puikus kompaktiškas automobilis šeimai. Jis užims svarbią vietą ID. šeimoje – prekyba šiuo modeliu sudarys maždaug 30 proc. visų mūsų elektromobilių pardavimų“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.
Sportiškas ir aerodinamiškas
ID.3 dabar atrodo dar sportiškiau. Tokį įvaizdį leidžia sukurti pakeistos formos apatinės oro įsiurbimo angos ir naujo dizaino variklio gaubtas. Atsisakius priekinio stiklo apačioje buvusios juodos juostos pakeistus šonines sekcijas gaubtas dabar atrodo ilgesnis. Pakeistas priekinio buferio dizainas leido sumažinti oro sūkuriavimą ties priekiniais ratais. Siekiant pagerinti aerodinamiką taip pat naudojamos elektra valdomos oro tiekimo angų užsklandos ir lygūs naujo dizaino ratlankiai.
Nauji priekiniai žibintai ne tik paryškina šiuolaikišką ID.3 dizainą, bet ir užtikrina geresnį matomumą kelyje. Visi elektromobiliai komplektuojami su LED priekiniais žibintais, o papildomai siūlomos ir „IQ.Light“ technologijos LED matricos šviesos. Su papildomu apšvietimu šių žibintų moduliai žvengiant iš šono primena žmogaus akis. Gale dėmesį atkreipia originalaus dviejų sekcijų dizaino galiniai žibintai. Stabdžių šviesos įsižiebia „X“ forma, o posūkio signalai dinamiškai nuvilnija nuo vidaus į išorę.
Elektromobilius komplektuojantiems klientams nuo šiol bus siūloma nauja akį traukianti „Dark Olivine Green“ spalva. Aukso atspalviu žvilganti metalizuota spalva pabrėžia paryškina moderniai atrodančio ID.3 kėbulo kontūrus. Prie jos puikiai dera ir kontrastinga juoda spalva nudažytas automobilio stogas. Šonuose efektingai atrodo nuo variklio gaubto iki galinio statramsčio besitęsiančios juostos.
Interjero apdaila
Antros kartos ID.3 interjere vyrauja tvarumo tema. Apdailoje visiškai nėra iš gyvūnų gaunamų medžiagų, o sėdynės ir durelės aptrauktos „Artvelours Eco“ mikropluoštu. Iš bent vieną kartą perdirbto plastiko pagaminti apmušalai po naudojimo vėl 71 proc. gali būti pakartotinai perdirbami.
Interjero įranga buvo atnaujinta atsižvelgiant į klientų atsiliepimus. Centrinė konsolė ir vidiniai durelių paviršiai buvo padengti minkštesne medžiaga, pergalvotas durų rankenėlių ir porankių dizainas. Iki 30 pasirenkamų interjero apšvietimo spalvų nuo šio leis kiekvienam susikurti akimirkos nuotaiką geriausiai atitinkančią atmosferą. Su pagalbinėmis sistemomis susieta stiklo apačioje esanti juosta papildomai informuoja vairuotoją apie skirtingus jų siunčiamus signalus.
Svarbiausi naujos multimedijos elementai – du elegantiško stiliaus ekranai. 13,4 centimetrų (5,3 colio) prietaisų skydelis patogiai valdomas naudojant ant daugiafunkcio vairo įrengtus jutiklinius mygtukus. Skirtingus vairuotojo profilius galima greitai pakeisti naudojant dešinėje pusėje esantį didelį mygtuką.
Į standartinę naujojo ID.3 komplektaciją taip pat įeina 30,5 centimetro (12 colių) įstrižainės centrinis jutiklinis ekranas. Jame galima valdyti navigaciją, telefono programėles, muziką, pagalbinės sistemas ir automobilio nustatymus. Atsižvelgiant į klientų pageidavimus, įkrovimo meniu buvo perkeltas į ekrano viršų, o informacija jame dabar pateikiama dar aiškiau.
Papildytosios realybės funkcijos
Svarbiausią informaciją vairuotojui pateikia ne tik prietaisų skydelis, bet ID.3 papildytosios realybės projekcinis ekranas. Greitis, kelio ženklai ir navigacijos nuorodos yra projektuojamos dešimties metrų atstumu priešais automobilį.
Išmanusis ID.3 kelionių planavimas buvo pritaikytas dar ilgesniems maršrutams. Pagal eismo informaciją, orų prognozes ir baterijos įkrovimą ši funkcija realiu laiku numatys patogiausius įkrovimo sustojimus. Išmaniajame telefone suplanuotą kelionę į automobilio navigaciją galima perkelti naudojantis „We Connect ID.“ programėle.
Užmiestyje vairavimą palengvins „Travel Assist“ kelionių pagalba. Važiuojant 90 km/val. arba didesniu greičiu veikianti naujoji jos funkcija įjungus posūkio svirtelę padės automatiškai persirikiuoti į kitą eismą juostą. Naudojant navigacijos duomenis ir kelio ženklų atpažinimo sistemą naujasis ID.3 taip pat įgijo gebėjimą prisitaikyti prie aplinkos. Elektromobilis taip pat keisis informacija ir su kitomis iki 800 metrų atstumu esančiomis suderinamą technologiją turinčiomis transporto priemonėmis.
Efektyvi ir patikima elektros pavara
Naujajame ID.3 bus montuojamas laiko patikrintas 150 kW (204 AG) galią ir 310 Nm sukimo momentą išvystantis sinchroninis elektros motoras. Jo montavimas gale visiškai pasiteisino – tai leido pasiekti dinamiškas valdymo savybes ir išlaikyti nedidelį 10,3 metro apsisusimo skersmenį. Kaip ir anksčiau, elektromobilyje bus montuojama 58 arba 77 kWh efektyvios talpos baterija.
Su talpesne baterija komplektuojamo „ID.3 Pro S“ viena įkrova nuvažiuojamas atstumas siekia 558 kilometrus (WLTP). Mažesnę bateriją turintis „ID.3 Pro Performance“ be sustojimo gali nuvažiuoti iki 426 kilometrų (WLTP) atstumą. „Volkswagen“ suteikia garantiją, kad baterija 8 metus arba 160 tūkst. kilometrų išlaikys mažiausiai 70 proc. efektyvios pradinės talpos.
Dugne montuojamą iš aliuminio profilių pagamintą baterijos korpusą papildomai saugo tvirtas rėmas ir dugno apsauga. Įrengti aušinimo kanalai užtikrina optimalią maždaug 25 laipsnių pagal Celsijų darbinę temperatūrą. „ID.3 Pro S“ bateriją galima krauti iki 170, o „ID.3 Pro Performance“ – iki 120 kW galia. Įkrovimas nuo penkių iki 80 procentų trunka atitinkamai – 30 ir 35 minutes.