„Volkswagen“ pristatė atnaujintą „T-Roc“ modelį

Šią savaitę „Volkswagen“ pasauliui pristatė atnaujintą „T-Roc“. Modernus dizainas, inovatyvūs vairuotojo asistentai ir gausybė skaitmeninių paslaugų užtikrins tolimesnę šio krosoverio sėkmę, rašoma pranešime.
Atnaujintas „Volkswagen T-Roc“
Atnaujintas „Volkswagen T-Roc“ / Gamintojo nuotr.

Rafinuotas interjeras, aštresnis eksterjeras

Nauja, geresnėmis medžiagomis aptraukta ir ryškiai apsiuvinėta centrinė panelė tapo atnaujinto „T-Roc“ salono akcentu. Multimedijos sistema nuo šiol panašesnė į planšetę ir yra viename lygyje su prietaisų skydeliu. Priklausomai nuo komplektacijos, jos įstrižainė siekia 8 arba 9,2 colio. Į „T-Roc“ standartiškai montuojamas skaitmeninis prietaisų skydelis ir multifunkcinis vairas, kurie padeda intuityviau valdyti visas automobilio funkcijas.

„T-Roc“ kėbulo linijos tapo aštresnės, todėl šio krosoverio dizainas yra dar įspūdingesnis. Standartiškai montuojami priekiniai ir užtamsinti galiniai LED žibintai, o papildomai galima pasirinkti „IQ.Light“ LED matricos žibintus, apšviestą juostelę priekinėse grotelėse ir dinamiškus posūkių žibintus. Suasmeninti automobilį padės naujieji 17 ir 19 colių dydžio ratlankiai bei penkios naujos kėbulo spalvos.

„T-Roc“ bus galima įsigyti bazinės „Life“, patogiosios „Style“ arba sportiškosios „R-Line“ komplektacijos.

Naujas skaitmenizacijos ir junglumo lygis

Į atnaujintą „T-Roc“ standartiškai montuojami „Front Assist“ ir „Lane Assist“ vairuotojo asistentai. Naujasis „IQ.DRIVE Travel Assist“ ir „Predictive Cruise Control“ greičio palaikymo sistema padeda saugiai vairuoti, stabdyti ir įsibėgėti iki 210 km/val. greičio.

Į krosoverį taip pat montuojama atnaujinta MIB3 multimedijos sistema, kuri įgalina gausybę junglių funkcijų ir paslaugų. Savininkai pirmuosius metus galės nemokamai naudotis „We Connect Plus“ paslaugomis, taip pat bus galima pasirinkti belaides „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ funkcijas.

Ekonomiški TSI ir TDI varikliai

Atnaujintą „T-Roc“ bus galima rinktis su vienu iš trijų benzininių TSI arba dviejų dyzelinių TDI variklių, šešių pavarų mechanine arba septynių pavarų automatine DSG greičių dėže. 1 litro trijų cilindrų TSI variklis išvysto 81 kW/110 AG, keturių cilindrų 1,5 litro TSI – 110 kW/150 AG, o 2,0 litro TSI – 140 kW/190 AG galią. 2 litrų keturių cilindrų TDI variklis išvysto 85 kW/115 AG arba 110 kW/150 AG. Galingiausias TSI variklis standartiškai komplektuojamas su visų varančiųjų ratų sistema 4MOTION, ją bus galima pasirinkti ir su 110 kW/150 AG dyzeliniu varikliu.

Lankstus ir greitas „T-Roc R“

221 kW/300 AG išvystantis keturių cilindrų variklis, 4MOTION visų varančiųjų ratų sistema ir sportinė važiuoklė paverčia „T-Roc R“ pačia dinamiškiausia šio visureigio versija. Sportiškumą pabrėžia ne tik išskirtinis garsas, bet ir akcentai tiek išorėje, tiek viduje. Naujas sportinis odinis vairas papildytas lietimui jautriais valdikliais ir išskirtiniu R mygtuku, kuris leidžia pakeisti važiavimo profilį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis