Automobilio kapotas yra trumpas, o ratų bazė ilga, todėl salonas bus kaip niekada erdvus. Vairuotojus ir keleivius pasitiks atviras, erdvus ir šviesus „ID.4“ automobilio salonas.
Pirmoji „ID.4“ versija bus varoma galiniais ratais, vėliau planuojama pasiūlyti galingą visų varančiųjų ratų versiją. Aukštos įtampos baterija standartiškai montuojama automobilio dugne – tai užtikrina žemą svorio centrą ir subalansuotą svorio pasiskirstymą.
Bateriją bus galima įkrauti tiek kintamos, tiek tiesioginės, tiek trifazės srovės krovikliais. Atsižvelgiant į komplektaciją, elektromobilis vienu įkrovimu galės įveikti iki 500 km atstumą. „ID.4“ prietaisų skydelis struktūruotas labai aiškiai, viskas valdoma lietimui jautriais paviršiais arba išmania „Natural Voice“ balso komandų sistema.
„ID.4“ yra pirmasis aplinkai neutralus kompaktinis miesto visureigis. Visa automobilio, kuris gaminamas Vokietijos miesto Cvikau fabrike, gamybos grandinė bus neutrali anglies dvideginio atžvilgiu. „Volkswagen“ laikosi Paryžiaus klimato apsaugos susitarimo ir siekia iki 2050 m. tapti visiškai neutralia anglies dvideginio atžvilgiu. Gamintoja parengė planus, kurie iki 2025 m. trečdaliu sumažinti gaminamų automobilių anglies dvideginio emisijas.
„ID.“ šeimos pristatymas rinkai – svarbiausia 2020 m. „Volkswagen“ užduotis. Pirmieji automobiliai Europos keliuose pasirodys jau šių metų vasarą. Per artimiausius keletą metų, „Volkswagen“ siekia tapti elektrinio mobilumo rinkos lydere pasaulyje. Visa grupė šiam tikslui iki 2024 m. investuos net 33 mlrd. eurų, iš jų 11 mlrd. bus skirta „Volkswagen“ prekės ženklui. „Volkswagen“ iki 2025 m. tikisi pagaminti 1,5 mln. elektrinių automobilių.
MEB yra atvira platforma, kurią naudoti gali ir kiti gamintojai. Pirmoji šia galimybe 2023 m. pasinaudos „Ford“. „Volkswagen“ taip pat ėmėsi svarbių žingsnių vystant, plėtojant ir gaminant baterijas. Kompanija 2021 m. planuoja užbaigti 16 GWh pajėgumo gamyklą Vokietijos Salzgiterio mieste. Gamyba čia prasidės 2024 m. pradžioje.