„Naujasis „Tiguan“ yra itin svarbus modelis Lietuvai. Vienas iš keturių čia parduodamų „Volkswagen“ automobilių yra būtent „Tiguan“, todėl galima drąsiai teigti, kad tai yra tikras bestseleris.
Rinkos tendencijos nesikeičia, todėl ir toliau daugiau nei pusė Baltijos šalyse parduodamų „Volkswagen“ automobilių bus miesto visureigiai“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.
Hibridinė pavara ir ekonomiškumas
Pasitelkus naująją „MQB evo“ platformą atlikti techniniai pakeitimai leido visapusiškai patobulinti „Tiguan“ modelį. Naujasis SUV yra ekonomiškesnis nei bet kada ankščiau – naujoji hibridinė pavara leidžia elektros režimu nuvažiuoti iki 100 km atstumą.
Visos „eHybrid“ versijos kintamąja srove (AC) bus įkraunamos dar greičiau, o į bazinę komplektaciją pirmą kartą įtrauktas ir įkrovimas nuolatine srove (DC). Ketvirtos kartos modulinės multimedijos sistemos (MIB4) pagrindu sukurtas subtilaus dizaino skaitmenimis prietaisų skydelis aiškiai perteikia informaciją ir leidžia naudotis naujomis paslaugomis bei programėlėmis.
Iš „premium“ segmentui priskiriamo „Touareg“ modelio naujasis „Tiguan“ perėmė tokias naujas sistemas, kaip priekinės sėdynės su pneumatinių pagalvėlių masažo funkcija arba „IQ.Light HD“ matricos priekiniai žibintai.
Pirmą kartą kompaktiškame miesto visureigyje montuojama „DCC Pro“ pakabos valdymo sistema užtikrins optimalų komfortą ir dinamišką valdymą. Naujos kartos parkavimo pagalba automatiškai įvairuos automobilį į stovėjimo vietą arba iš jos išvairuos.
„Automobiliams su skersai montuojamai varikliais skirta naujos kartos modulinė platforma („MQB evo“) yra technologiškai pažangus pagrindas, ant kurio ir kūrėme trečios kartos „Tiguan“. „MQB evo“ gamybos mąsto ekonomika leido „Volkswagen“ dar kartą pasiūlyti šimtams tūkstančių pirkėjų įvairius techninius patobulinimus, įskaitant pakabos valdymo sistemą „DCC Pro“ ir 100 km elektros režimu nuvažiuoti leidžiančią naująją hibridinę pavarą“, – kalba už technologijų plėtrą atsakingas „Volkswagen“ valdybos narys Kai Grünitz.
Svarbiausi nauji modelio sprendimai
Išraiškingas dizainas ir patobulinta aerodinamika. Kompaktiško miesto visureigio dizainas buvo kardinaliai pakeistas. Išvaizdoje labiausiai išsiskiria stiklu padengta vientisa priekinių LED žibintų juosta. Oro įsiurbimo angos nuo šiol įrengtos buferio šonuose. Pritaikytos specialios užsklandos garantuoja optimalų oro srauto valdymą.
Priekinės dalies dizaino pokyčius puikiai iliustruoja faktas, kad oro pasipriešinimo koeficientas sumažėjo nuo 0,33 iki 0,38. Silueto tvirtumą paryškina atletiška vidurio linija, itin efektingai atrodanti ties galiniais sparnais. Ryškiausia dizaino detalė „Tiguan“ gale – nauja vientisa LED žibintų juosta.
Naujas prietaisų skydelis ir multimedijos sistema. „Tiguan“ interjeras buvo tobulinamas pagal visiškai naują koncepciją. Salono apdaila išsiskiria itin aukšta medžiagų bei surinkimo kokybe. Neperkrauto, tačiau kruopščiai apgalvoto dizaino vairuotojo vieta su glaudžiai integruota įranga yra itin intuityvi.
Svarbiausi įrenginiai čia yra horizontaliai orientuotas skaitmeninis prietaisų skydelis su antirefleksine danga ir iki 38 centimetrų (15 colių) įstrižainės multimedijos ekranas. Buvo visiškai pakeista centrinio ekrano meniu struktūra ir panaudoti nauji grafiniai sprendimai. Dar du svarbūs patobulinimai – naujas projekcinis ekranas ir modernizuotas važiavimo režimų valdymas su integruotu OLED ekranu. Šis naujas valdymo ratukas turi atskirą ekranėlį, leidžianti pakeisti vairuotojo profilį, radijo sistemos garsą ar netgi salono apšvietimo spalvą. Daugumą automobilio nustatymų ir multimedijos funkcijų taip pat galima aktyvuoti naudojantis natūralią šneką atpažįstančia IDA valdymo balsu sistema.
Efektyvios jėgainės. Ant naujos „MQB evo“ platformos gaminamame „Tiguan“ gali būti montuojamos įvairios jėgainės. Pirkėjai galės rinktis dyzelinius (TDI) arba benzininius (TSI) variklius su turbinomis, švelniuosius hibridus (eTSI), o taip pat įkraunamas hibridines jėgaines („eHybrid“). Ateityje įkraunami hibridai bus komplektuojami tik su automatinėmis dvigubos sankabos pavarų dėžėmis (DSG). Panašiai, kaip ir „Volkswagen ID.“ modeliuose arba naujajame „Passat“, pavarų perjungimo svirtį ateityje pakeis ant vairo kolonėlės įrengti transmisijos valdymo mygtukai.
Elektronikos valdoma pakaba. „MQB evo“ platforma tapo puikiu pagrindu naujos kartos važiuoklei. Gretą įvairių individualių sprendimų „Volkswagen“ taip pat atnaujino ir adaptyvųjį pakabos valdymą. „Tiguan“ papildomai bus siūloma „DCC Pro“ sistema su dviejų vožtuvų amortizatoriais. Standartinėje naujojo modelio įrangoje bus dabartinės kartos „Golf GTI“ modelyje pirmą kartą panaudota automobilio dinamikos valdymo sistema.
Ši technologija valdo elektronikos valdomą ribotos trinties reduktorių (XDS), o „DCC Pro“ sistemoje – ir šoninės apkrovos komponentus. Tai leidžia užtikrinti aukštesnio lygio komfortą ir geresnę dinamiką įveikiant posūkius. Automobilis dėl to važiuoja stabiliau, padidėja jo valdymo tikslumas.
Ilgiems atstumams pritaikytos sėdynės. Naujos „ergoActive Plus“ sėdynės su pneumatinėmis keturių krypčių juosmens atramomis ir 10 taškų masažo funkcija idealiai dera prie aukštos kokybės „Tiguan“ interjero įrangos. Su šiomis sėdynėmis veikia programuojama funkcija, kuri esant tam tikrai temperatūrai automatiškai aktyvuoja šildymą arba vėdinimą.
HD matricos žibintai. „Tiguan“ yra pirmasis ant MQB platformos gaminamas modelis, kuriame montuojami nauji „IQ.Light HD“ matricos priekiniai žibintai. Ši technologija buvo kuriama ir „premium“ segmento modeliui „Touareg“, todėl abiejuose visureigiuose priekinių žibintų sprendimai yra labai panašūs. HD žymi didelę raišką (angl. „High Definition“), o tai reiškia, kad šviesos šaltinis rodomas itin tiksliai. „Tiguan“ atveju kiekvieną priekinį žibintą sudaro po 19200 LED pikselių. Tai leidžia itin ryškiai apšviesti kelią ir greta jo esančią aplinką, o tai padidina komforto lygį bei saugumą.
Pažangios pagalbinės sistemos. Į standartinę naujos kartos „Tiguan“ modelio įrangą įtrauktos visos pažangiausios saugumo sistemos. Drauge su persirikiavimo pagalba, autonominiu avariniu stabdymu, eismo juostos palaikymu ir galinio vaizdo kamera, taip pat veikia ir dinaminis kelio ženklų atpažinimas. Be to, bus diegiamos įvairios papildomai siūlomos sistemos.
Šiame sąraše bus ir nuotolinio parkavimo sistema, automatiškai įvairuojanti automobilį į stovėjimo vietos arba jį iš ten išvairuojanti. Vairuotojas funkciją galės valdyti naudodamasis išmaniuoju telefonu. Be to, papildomai bus diegiama ir manevravimo su priekaba pagalba.
Talpesnė bagažinė. Naujasis „Tiguan“ yra maždaug trimis centimetrais ilgesnis už dabartinį modelį. Aukščiu, pločiu ir ratų baze automobilis beveik nesiskiria nuo pirmtako. Efektyvų erdvės išnaudojimą geriausiai iliustruoja naujojo modelio bagažinės talpa: nors SUV yra tik šiek tiek ilgesnis, bagažinės tūris padidėjo 37 litrais ir dabar siekia 652 litrus (pakrovus iki galinių sėdynių atlošų viršaus).