Ko gero, pats įdomiausias iš pristatytų eksponatų – vos vieno litro darbo tūrio, trijų cilindrų motoras, generuojantis protu nesuvokiamas 268 arklio galias.
„Tai yra puikus pavyzdys, kad vidaus degimo varikliai vis dar turi potencialo ir iš jų galima išspausti daug“ – teigė „Volkswagen“ grupės variklių skyriaus vadovas Heinzas-Jakobas Neuzeris.
Kitas Vienos automobilių renginyje pristatas variklis - tai šešių litrų darbinio tūrio, dvylikos cilindrų motoras, generuojantis apie 600 arklio galių. Pranešime teigiama, kad šią širdį turėsiantys automobiliai iki 100 km/val. įsibėgės per mažiau nei 4 sekundes ir pasieks apie 300 km/val. greitį.
„Volkswagen“ atstovai teigia, kad šis variklis yra, ko gero, ekonomiškiausias ir ekologiškiausias iš prabangių automobilių segmente montuojamų automobilių. Toks šešialitris monstras aplinką terš vos 250 g/km CO2 emisija.
Teigiama, kad šį variklį turės „Bentley Continental“, „Audi A8“, o galbūt ir „Volkswagen Phaeton“.
Ko gero pats įdomiausias iš pristatytų eksponatų – vos vieno litro darbo tūrio, trijų cilindrų motoras, generuojantis protu nesuvokiamas 268 arklio galias.
Taip pat vokiečiai Austrijoje pristatė ir naujus TDI variklius. Jie išliks dviejų litrų darbo tūrio, tačiau taps dar ekonomiškesni ir tuo pačiu ekologiškesni. Varikliai generuos 83 – 201 arklio galią, priklausomai nuo modifikacijos. Iš viso pristatyti keturi, skirtingų galingumų varikliai.
Naująsias dyzelines širdis turės „Volkswagen“ automobiliai „Multivan“ ir „Transporter“.