Šis automobilis puikuojasi visiškai nauju išorės ir vidaus dizainu, jis yra kur kas erdvesnis, pasižymi skaitmeniniam pasauliui pritaikyta naujos struktūros vairuotojo vieta, efektyviais benzininiais ir dyzeliniais varikliais bei daugybe asistavimo vairuotojui sistemų, kurios anksčiau buvo tiekiamos tik „Golf“ ir „Passat“ modeliuose.
Volkswagen AG direktorių tarybos pirmininkas dr. Herbertas Diessas teigia: „Polo yra naujas, ką tik sukurtas automobilis. Jame kerintis žavesys susilieja su galingomis technologijomis. Joks kitas tokio dydžio automobilis neturi tiek daug erdvės. Tai užtikrina pirmą vietą tarp kompaktiškos klasės automobilių, ir jis išsaugos savo pranašumą.“
Išankstiniai naujojo „Polo“ pardavimai bus pradėti vykdyti jau vasarą ir planuojama, kad Lietuvos rinkoje jis pasirodys rudens viduryje. Rinkai automobiliai bus pristatyti su galios diapazonu, siekiančiu nuo 55 kW / 75 AG1/2 iki 110 kW / 150 AG1/2. Mažiausia „Polo“ kaina Lietuvoje sieks 13 800 eurų. Šeštosios kartos „Polo“ yra didesnis už savo pirmtaką. Jis pasižymi daug erdvesniu interjeru ir didesniu bagažo skyriumi, kurio talpa siekia 351 litrą. Nepaisant to, išoriškai jis išlieka madingai kompaktišku automobiliu. Didesnis naujasis „Polo“ prisitaikė prie žmonių, kurie irgi užaugo, be to, jis dar efektyviau naudoja savo vidinę erdvę. Iš tikrųjų, būdamas 4 053 mm ilgio, jis yra šiek tiek trumpesnis už ketvirtosios kartos „Golf“, bet jį aplenkia, kai kalbama apie ratų bazę (53 mm ilgesnę) ir erdvę vairuotojui, keleiviams bei bagažui (21 litru daugiau).
„Polo“ išleidžiamas į rinką trijų įprastinių apdailos versijų – „Trendline“, „Comfortline“ ir „Highline“. Modelių spektrą vainikuoja aukščiausio lygio naujasis „Polo GTI“. Šis puikusis sportinis modelis dabar bus varomas 2,0 litrų TSI 147 kW / 200 AG galios variklio (ankstesnis modelis: 1,8 l TSI 141 kW / 192 AG). Net bazinė naujojo „Polo“ versija „Trendline“ yra dosniai aprūpinta ir jos bazinė įranga apima, pavyzdžiui, šviesos diodų dienos važiavimo šviesas, greičio ribotuvą bei „Front Assist“ aplinkos eismo stebėjimo sistemą su avarinio stabdymo mieste funkcija ir pėsčiųjų atpažinimo sistema.
Papildomos įrangos programoje yra tokių naujovių kaip, pavyzdžiui, intensyvų apšvietimą užtikrinantys priekiniai šviesos diodų žibintai, šviesos diodų dienos važiavimo šviesos, galiniai šviesos diodų žibintai, „Air Care Climatronic“ sistema su oro kokybės sensoriumi ir antialerginiu filtru, belaidis išmaniųjų telefonų įkrovimas ir vienas iš didžiausių šioje klasėje panoraminių stoglangių. Pasirenkant skirtingas apdailos versijas, spalvas, interjerą, ratlankius ir papildomą įrangą, naujasis „Polo“ gali būti pritaikytas jums, sukuriant beveik unikalų automobilį.
Nauja „Polo“ automobiliui siūloma papildoma įranga apima „Blind Spot“ persirikiavimo į kitą eismo juostą sistemą su išvažiavimo iš stovėjimo vietos asistentu, pusiau automatinę „Park Assist“ sistemą, skirtą išvažiuoti iš stovėjimo vietų ir manevravimo funkcijai. Pastaroji automatiškai apsaugo nuo smulkių, bet dažnai brangiai kainuojančių įbrėžimų.
„Polo“ – pirmasis „Volkswagen“ koncerno modelis, kuris aprūpintas naujosios kartos aktyviu informaciniu ekranu. Grafiniai atvaizdai daug aiškesni ir paprasčiau naudojami. Be to, „Polo“ yra įrengta naujausios kartos informacijos ir pramogų sistema su stikliniu ekranu, kurio įstrižainė siekia nuo 6,5 iki 8,0 colių.