Andreasas Renschleris, „Volkswagen“ komercinių automobilių departamento vadovas, atskleidė, kad 2022 m. bendrovė turės ne tik lengvųjų elektromobilių, bet ir komercinių. Tokių kūrimui koncernas nusprendęs išleisti apie 1,4 mlrd. eurų.
Tiesa, gamintoja pasiliko ir galimybę atsitraukti, mat A.Renschleris „Reuters“ minėjo, kad vis dar neatsisakoma minties, jog galbūt elektra varomų komercinių automobilių gamos kūrimas bus patikėtas trečiosioms šalims.
Komercinių automobilių departamento vadovas duodamas interviu neslėpė, jog „Volkswagen“ tyčia savo modelius numačiusi išleisti vėliau nei konkurentai „Daimler“ ir „Tesla“. Norima pasižiūrėti, koks bus elektra varomų vilkikų poreikis.
Visgi kurti technologijas „Volkswagen“ skuba. Koncerno renginyje, vykusiame Hamburge, Vokietijoje, buvo atskleista, kad įmonė planuoja išleisti vien tik elektra varomą kurjerių tarnyboms skirtą modelį, taip pat – sukurti platformą elektriniams autobusams, kuriuos galėtų gaminti MAN ir „Scania“ padaliniai.
Jau šiandien koncernas turi susitaikyti su nuožmia konkurencija, mat po kelių atidėjimų „Tesla“ paskelbė pristatysianti savo vilkiką lapkričio viduryje, „Cummins“ jau parodė savo koncepcinį elektra varomą sunkvežimį. „Daimler“ pirmuosius „Fuso e-Canter“ sunkvežimius jau išsiuntė į JAV ir kalba apie elektra varomų sunkiasvorių gamos plėtrą.
Kitokia padėtis elektra varomų autobusų rinkoje: jei vilkikų segmentas pamažu įgauna pagreitį, elektrinių autobusų rinka jau brandi. Bendrovės, tokios kaip Švedijos „Volvo“, JAV „Proterra“ ar Kinijos BYD jau parduoda elektrinius autobusus. Spėjama, kad šių pardavimų skaičiai tik augs, mat vis daugiau šalių demonstruoja ryžtą mažinti oro taršą.