„Apskaičiavome, kokia pasaulyje išmetamo anglies dioksido kiekio dalis tenka mūsų grupei“, – interviu vokiečių verslo savaitraščiui „Wirtschaftswoche“ pareiškė „Volkswagen“ strategijos vadovas Michaelis Jostas.
„Beveik vienas procentas tenka lengviesiems automobiliams ir dar vienas procentas – sunkvežimiams.“
Tuo tarpu organizacijos „Global Carbon Project“ duomenys rodo, jog Vokietijai tenka beveik 2,2 proc. pasaulyje išmetamo anglies dioksido kiekio, o tai yra lygu 800 mln. tonų ir šalis pagal šį rodiklį 2017 metais užėmė šeštą vietą pasaulyje.
„Volkswagen“ grupės vadovas Herbertas Diessas (Herbertas Dysas) darbuotojams praėjusią savaitę pareiškė, jog vienam milijonui grupės pagamintų ir eksploatuojamų automobilių tenka 1 proc. pasaulyje išmetamo anglies dioksido kiekio.
„Norime iki 2050-ųjų šią procentinę dalį sumažinti iki nulio“, – pareiškė H.Diessas bendrovės būstinėje Volfsburge.
Vokietijos automobilių gamybos milžinė stengiasi atkurti savo reputaciją po 2015 metais įvykusio vadinamojo dyzelgeito – skandalo, kuris kilo „Volkswagen“ pripažinus, kad ji 11 mln. visame pasaulyje parduotų transporto priemonių buvo įdiegusi programinę įrangą, kuri atliekant taršos bandymus klastojo automobilių taršos duomenis.
Nuo 2020 metų įsigalios griežti išmetamo anglies dioksido kiekio apribojimai ir, artėjant šiam terminui, „Volkswagen“ žada iki 2028 metų rinkoje pristatyti 70 elektromobilių modelių.
Palyginti su užsienio konkurentais, Vokietijos automobilių pramonė vėluoja pereiti prie elektra varomų automobilių gamybos.
„Volkswagen“ grupė, kuriai priklauso 12 automobilių markių, planuoja per ateinantį dešimtmetį parduoti 22 mln. elektromobilių, kad Europoje išvengtų didelių baudų ir smarkiai sumažintų savo gamyklų anglies pėdsaką.