Naujasis „Volkswagen“ visureigis „T-Cross“ bus trumpesnis, todėl labiau tinkamas miestui nei „Tiguan“ ir dar kompaktiškesnis nei „T-Roc“.
Ralfas Brandstätteris, „Volkswagen“ administracijos direktorius, premjeros Amsterdame metu kalbėjo: „Iš tiesų „T-Cross“ šiandien pristatome tris kartus – prieš kelias valandas tai įvyko Šanchajuje, o dar šiandien pristatymas įvyks ir San Paule. Tai parodo, koks svarbus „Volkswagen“ yra viso pasaulio rinkoms skirtas „T-Cross“.
„T-Cross“ – kietas kompanionas visiems gyvenimo atvejams
„T-Cross“ sukurtas MQB platformos pagrindu, kuri leidžia priekinę ašį perkelti arčiau automobilio priekio. Įvertinus, kad visas automobilio ilgis siekia 4,11 m, 2,56 m ratų bazė yra palyginti ilga. Šiuo automobiliu gali patogiai keliauti penki žmonės.
Galinė sėdynė gali slankioti net 14 cm, todėl vairuotojas gali pasirinkti – palikti daugiau vietos keleiviams arba kroviniams. Bagažinės talpa – nuo 385 iki 455 litrų, o akimirksniu nusilenkiančios sėdynės leidžia sukurti visiškai plokščią 1281 litrų erdvę kroviniams. Naujasis „T-Cross“ bus komplektuojamas su 1.0 TSI trijų cilindrų benzininiais varikliais su benzino dalelių filtrais, kurie išvystys 70 kW/95 AG arba 85 kW/115 AG galią.
Bazinė komplektacija ir pasirinkimai
Į bazinę „T-Cross“ komplektaciją įeina gausybė pagalbos vairuotojui sistemų, kurios seniau buvo montuojamos tik aukštesnės klasės automobiliuose. Puikūs saugumo testų rezultatai ir nepriekaištingos keleivių apsaugos priemonės sumažina avarijų riziką ir užtikrina komfortą vairuojant. Į bazinę komplektaciją įtraukta „Front Assist“ stebėjimo sistema, susieta su pėsčiųjų atpažinimo ir avarinio stabdymo mieste sistemomis, eismo juostos išlaikymo sistema „Lane Assist“, pajudėjimo stovint įkalnėje sistema, proaktyvi keleivių saugos sistema, aklųjų zonų stebėjimo sistema su integruotu eismo automobilio gale stebėjimu.
Pasirinktinai „T-Cross“ galima komplektuoti su vairuotojo įspėjimo, adaptyvine greičio palaikymo ir pagalbine automobilio statymo sistemomis.
Naujasis „T-Cross“ užtikrins aukščiausio lygio ryšį su išoriniu pasauliu. Net automobilio prietaisų valdymas ir konfigūravimas yra intuityvūs. Išmaniuosius telefonus pakrauti leis bevielis kroviklis ir keturi USB lizdai.
Gamyba – Ispanijoje, Pietų Amerikoje ir Kinijoje
Kaip ir giminaitis „Polo“, „T-Cross“ irgi bus gaminamas „Volkswagen“ fabrike Ispanijoje, Navaroje. „Volkswagen“ čia planuoja investuoti apie 1 mlrd. eurų.
Nepriklausomi rinkos analitikai prognozuoja, kad tokie kompaktiški visureigiai kaip „T-Cross“ 2017–2027 padvigubins užimamą kompaktiškų automobilių rinkos dalį. Pietų Amerikai ir Kinijai – augančioms rinkoms – bus pasiūlytos specialiai joms skirtos „T-Cross“ versijos.
„Volkswagen“ visureigių rinkos šturmas
Su naujuoju „T-Cross“ „Volkswagen“ intensyviai tęsia pasaulinį visureigių rinkos šturmą. Jį 2016 m. pradėjo „Tiguan“, po kurio 2017 m. buvo pristatytas septyniems keleiviams pritaikytas „Tiguan Allspace“ ir kompaktiškesnis „T-Roc“. Septynvietis „Atlas“, kuris skirtas JAV rinkai, ir „Teramont“, kuris skirtas Kinijos rinkai, rinkoje pasirodė taip pat 2017 m.
2018 m. „Volkswagen of America“ pristatė dvi koncepcines „Atlas“ versijas – „Cross Sport“ ir „Tanoak“. Kinijoje neseniai pristatytas naujasis „Touareg“, o ateityje šiai rinkai bus pasiūlytas galingas šeimos visureigis „Tharu“ ir vidutinės klasės „Tayron“.
Žvilgsnis į ateitį: 2020 m. ID. CROZZ taps pirmuoju „Volkswagen“ elektriniu visureigiu rinkoje
Modeliai, pradedant „T-Cross“ ir baigiant „ID.CROZZ“, leis „Volkswagen“ pasiūlyti plačiausią visureigių gamą rinkoje, kuri padengs beveik visus segmentus.
„Volkswagen“ yra vienas populiariausių automobilių gamintojų pasaulyje. Šio prekės ženklo automobiliai gaminami 50-yje vietų 14-oje šalių, o parduodami daugiau negu 150 rinkų visame pasaulyje. 2017 m. „Volkswagen“ pardavė 6,23 mln. automobilių, įskaitant ir populiariausius modelius „Golf“, „Tiguan“, „Jetta“ ar „Passat“.
Šiuo metu „Volkswagen“ prekiniam ženklui dirba 198 tūkst. darbuotojų visame pasaulyje, o 7 700 atstovybių – dar 74 tūkst. darbuotojų. „Volkswagen“ tolygiai žengia koja kojon su tobulėjančiomis automobilių technologijomis ir siekia vis geresnių rezultatų. E-mobilumas, išmanus judėjimas ir skaitmeninis virsmas yra strategiškai svarbiausios temos ateityje.