Dėl nominacijų varžomasi trijose kategorijose: produktų dizaino („red dot award: product design”), komunikacijos dizaino („red dot award: communication design“) ir dizaino koncepcijos („red dot award: design concept”). Šių metų konkursui pateiktus darbus vertino tarptautinė 27 dizaino, reklamos ir komunikacijos specialistų komisija.
Komunikacijos sprendimų kategorijoje nugalėtojo laurus pelnė „Volkswagen“ koncerno naujasis rašmenų stilius, kurį sudaro du šriftai – antraštinis „Volkswagen Head” ir pagrindiniam žiniasklaidos turiniui aprašyti pritaikytas „Volkswagen Text”. Naujieji firminio stiliaus šriftai mažiau „įmantrūs” ir labiau unifikuoti, t.y., beveik nepriklausomi nuo žiniasklaidos priemonės tipo bei vienodai tenkina tiek laikraštinės ar žurnalinės spaudos, tiek televizijos reklamos bei elektroninių žiniasklaidos priemonių keliamus reikalavimus.
„Nors šiuo metu didžiausią plėtrą patiria skaitmeninės žiniasklaidos priemonės, spaudos ir vizualinės reklamos sektorius taip pat nelieka užribyje. Be to, nuolat didėja skirtingų žiniasklaidos priemonių sinergijos reikšmė”, – taip būtinybę įvertinti rašmenų stilių komentavo „red dot design“ komisijos pirmininkas ir konkurso vadovas prof. dr. Peteris Zecas.
Džiaugdamasis prestižiniu apdovanojimu „Volkswagen“ lengvųjų automobilių padalinio marketingo vadovas Xavieras Chardonas akcentavo naujojo rašmenų stiliaus universalumą ir pažymėjo, kad šis prestižinis įvertinimas įkvėps visą Volkswagen kolektyvą tolimesniems kūrybiniams ieškojimams.