„Volkswagen W12“ monstras – superautomobilis, kurio gatvėse nepamatysite

„Volkswagen“ logotipas, regis, netinka superautomobiliams. Tai – kasdienių mašinų gamintojo ženklas, juolab, kad „Volkswagen“ grupėje yra ir kitų geriau tam tinkančių markių. Tačiau 1997 metais Tokijo automobilių parodoje pasirodė ryškiai geltonas W12.
Volkswagen W12 idėja, kurią įgyventino Giorgio Giugiaro dizaino namai Italdesign. (Gamintojo nuotrauka)
Volkswagen W12

„Volkswagen“ inžinieriai kartais pažaidžia su mintimi gaminti sportinį automobilį. Štai Volkswagen „EcoRacer“ buvo neišsipildžiusios dyzelinės ateities pranašas, o „Volkswagen BlueSport“ iš tikrųjų buvo pakankamai arti serijinės gamybos.

Tačiau su „Volkswagen“ marke yra siejami kiti lūkesčiai – „Volkswagen“ grupės strategijoje ypatingi sportiniai automobiliai paliekami „Audi“, „Lamborghini“, „Porsche“, „Bentley“ ir „Bugatti“ markėms.

Kam „Volkswagen“ reikalingas ypatingas superautomobilis?

Ferdinandas Piëchas, galima sakyti, gimė tam, kad dirbtų „Volkswagen“ grupėje. Jo mama buvo Ferdinando Porsche dukra. 1963 metais vos baigęs mechanikos inžinerijos studijas Šveicarijos federaliniame technologijų institute Ciuriche, Piëchas pradėjo dirbti savo dėdės Ferry Porsche komandoje, kur netrukus tapo techniniu direktoriumi ir prisidėjo prie ne vieno „Volkswagen kūrimo“.

Ryškus W12 ženkliukas priminė apie automobilių pasaulyje unikalų variklį. (Gamintojo nuotrauka)
Ryškus W12 ženkliukas priminė apie automobilių pasaulyje unikalų variklį. (Gamintojo nuotrauka)

Šis straipsnis nėra apie Piëchą, todėl keletą jo karjeros vingių galima ir praleisti. 1993 metais jis tapo „Volkswagen“ valdybos pirmininku ir ėmėsi spręsti galvosūkį – kaip ištraukti į finansinę duobę krentančią kompaniją? Jo sprendimas – markės įvaizdžio keitimas ir produktų įvairovės plėtra. Piëchas manė, kad „Volkswagen“ turi galutinai pamesti pigaus automobilio įvaizdį, kelti kokybės kartelę ir pasiūlyti ką nors kiekvienam pirkėjui.

Netrukus Piëchas kreipėsi į garsųjį italų automobilių kūrėją Giorgetto Giugiaro ir nurodė jam sukurti ypatingą superautomobilį su W12 varikliu. Tik kam to reikia?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis