„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Volkswagen“ Ženevoje pateikė net šešias premjeras

„Volkswagen“ ekspozicija šių metų Ženevos autosalone – kaip niekad turtinga. Lankytojus čia „Volkswagen“ vilioja net šešetu iki šiol jiems dar nematytų automobilių, iš kurių pusė sukonstruoti ant universaliosios kompaktinės „Golf“ platformos, o kita pusė – mažosios klasės „Polo“ šeimynos naujienos, rašoma gamintojo pranešime spaudai.
Naujasis „Volkswagen Polo“ atskleistas Ženevos automobilių parodoje
Naujasis „Volkswagen Polo“ atskleistas Ženevos automobilių parodoje / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Volkswagen T-ROC“

Tai įdomus, visais ratais varomas koncertas, apjungiantis savyje legendinio „VW Golf“ platformą ir šiuo metu madingas miesto visureigio – SUV tendencijas, gerą bekelės pravažumą bei atidengiamą stogą.

Centriniai stogo segmentai automatiškai susilanksto į specialų bagažinės skyrių, atidengdami erdvę virš vairuotojo ir keleivių. Trečiasis statramstis ir galinio lango konstrukcija suformuoja masyvų saugos lanką, patikimai apsaugantį salone esančius žmones automobilio apsivertimo atveju.

Po variklio gaubtu – 135 kW (184 AG) 2.0 TDI variklis, išvystantis iki 380 Nm sukimo momentą ir 100 km kelio vidutiniškai naudojantis 4,9 l dyzelino.

„Volkswagen” nuotr./„Volkswagen T-ROC“
„Volkswagen” nuotr./„Volkswagen T-ROC“

„Golf GTE“ įkraunamas hibridas

Pristatydami šį modelį, Volkswagen gamintojai baigė formuoti visomis įmanomomis kuro rūšimis varomų „golfų“ paletę, kurioje šalia įprastų benzininių modelių jau yra elektromobilis ir suspaustomis dujomis varomas keturratis.

Pagal hibridiniams automobiliams taikomą NEDC degalų sąnaudų skaičiavimo metodiką, naujasis „Golf GTE“ 100 km kelio sudegina 1,5 l benzino, į aplinką išmeta 35 g/km CO2, o vien tik elektra varomas gali įveikti iki 50 km. Bendra šio 150 kW (204 AG) benzininio ir elektrinio variklio tandemu varomo „Golf GTE“ rida siekia 930 km.

„VW Scirocco“

Šis prieš 40 metų pirmą kartą pristatytas sportinių automobilių klasės atstovas Ženevos parodos lankytojų akį džiugina pakeisto dizaino priekine ir galine dalimis ir išraiškingesniais naujoviškos konstrukcijos žibintais. Technikos žinovai ir būsimi pirkėjai palankiai vertina patobulintos konstrukcijos variklius, kurių, priklausomai nuo modelio, galia padidėjo nuo 3 iki 20 AG, o degalų sąnaudos sumažėjo net iki 19%.

Lenktynininkai ir automobilių sporto entuziastai pastebės, kad prietaisų skyde šalia įprastų rodmenų skalių yra ir specializuoti „lenktyniniai indikatoriai“ (tokie, kaip lenktyninis chronometras, turbinos slėgio indikatorius ir variklinės alyvos temperatūros rodiklis).

Pati galingiausia versija – 206 (280 AG) pajėgumo „Scirocco R“ nuo kitų skiriasi turtingesne komplektacija ir išskirtiniais dizaino elementais.

„VW Polo BlueMotion“

Vos prieš mėnesį pristačiusi naujosios kartos „VW Polo“, „Volkswagen“ bendrovė į Ženevos parodą atgabeno daug įdomių šios šeimynos modelių, įskaitant BlueMotion ženklu pažymėtas padidinto ekonomiškumo ir ekologiškumo benzinines ir dyzelines modifikacijas.

Benzininis „Polo TSI BlueMotion“ komplektuojamas 70 kW (95 AG) pajėgumo varikliu. Jo vidutinės degalų sąnaudos – 4,1 l benzino 100 km kelio. Tai naujas puikus šios klasės rodiklis, verčiantis konkurentus pasitempti. Kitas įdomus eksponatas – dyzelinis „Polo TDI BlueMotion“ su 55 kW (75 AG) 3 cilindrų varikliu. Jo vidutinės degalų sąnaudos – 3,1 l dyzelino 100 km kelio – leidžia vadinti šį modelį vienu ekonomiškiausių pasaulyje penkiaviečiu modeliu.

„VW CrossPolo“

Išskirtinė bekelės dizaino modifikacija, pasižyminti šiek tiek padidinta prošvaisa, visureigiams būdingais dizaino elementais ir įdomiu spalvų deriniu. Gamintojų teigimu puikiausiai tinka važiuoti nesudėtinga bekele.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Naujasis „Volkswagen Polo“ atskleistas Ženevos automobilių parodoje
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Naujasis „Volkswagen Polo“ atskleistas Ženevos automobilių parodoje

„VW Polo BlueGT“

Tai sportiškesnio charakterio „VW Polo“ su stebėtinu galios ir ekonomiškumo bei ekologiškumo santykiu. Po variklio gaubtu sumontuotas šiai automobilių klasei unikalios konstrukcijos 110 kW (150 AG) pajėgumo variklis su automatinio cilindrų atjungimo funkcija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs