„Volkswagen T-ROC“
Tai įdomus, visais ratais varomas koncertas, apjungiantis savyje legendinio „VW Golf“ platformą ir šiuo metu madingas miesto visureigio – SUV tendencijas, gerą bekelės pravažumą bei atidengiamą stogą.
Centriniai stogo segmentai automatiškai susilanksto į specialų bagažinės skyrių, atidengdami erdvę virš vairuotojo ir keleivių. Trečiasis statramstis ir galinio lango konstrukcija suformuoja masyvų saugos lanką, patikimai apsaugantį salone esančius žmones automobilio apsivertimo atveju.
Po variklio gaubtu – 135 kW (184 AG) 2.0 TDI variklis, išvystantis iki 380 Nm sukimo momentą ir 100 km kelio vidutiniškai naudojantis 4,9 l dyzelino.
„Golf GTE“ įkraunamas hibridas
Pristatydami šį modelį, Volkswagen gamintojai baigė formuoti visomis įmanomomis kuro rūšimis varomų „golfų“ paletę, kurioje šalia įprastų benzininių modelių jau yra elektromobilis ir suspaustomis dujomis varomas keturratis.
Pagal hibridiniams automobiliams taikomą NEDC degalų sąnaudų skaičiavimo metodiką, naujasis „Golf GTE“ 100 km kelio sudegina 1,5 l benzino, į aplinką išmeta 35 g/km CO2, o vien tik elektra varomas gali įveikti iki 50 km. Bendra šio 150 kW (204 AG) benzininio ir elektrinio variklio tandemu varomo „Golf GTE“ rida siekia 930 km.
„VW Scirocco“
Šis prieš 40 metų pirmą kartą pristatytas sportinių automobilių klasės atstovas Ženevos parodos lankytojų akį džiugina pakeisto dizaino priekine ir galine dalimis ir išraiškingesniais naujoviškos konstrukcijos žibintais. Technikos žinovai ir būsimi pirkėjai palankiai vertina patobulintos konstrukcijos variklius, kurių, priklausomai nuo modelio, galia padidėjo nuo 3 iki 20 AG, o degalų sąnaudos sumažėjo net iki 19%.
Lenktynininkai ir automobilių sporto entuziastai pastebės, kad prietaisų skyde šalia įprastų rodmenų skalių yra ir specializuoti „lenktyniniai indikatoriai“ (tokie, kaip lenktyninis chronometras, turbinos slėgio indikatorius ir variklinės alyvos temperatūros rodiklis).
Pati galingiausia versija – 206 (280 AG) pajėgumo „Scirocco R“ nuo kitų skiriasi turtingesne komplektacija ir išskirtiniais dizaino elementais.
„VW Polo BlueMotion“
Vos prieš mėnesį pristačiusi naujosios kartos „VW Polo“, „Volkswagen“ bendrovė į Ženevos parodą atgabeno daug įdomių šios šeimynos modelių, įskaitant BlueMotion ženklu pažymėtas padidinto ekonomiškumo ir ekologiškumo benzinines ir dyzelines modifikacijas.
Benzininis „Polo TSI BlueMotion“ komplektuojamas 70 kW (95 AG) pajėgumo varikliu. Jo vidutinės degalų sąnaudos – 4,1 l benzino 100 km kelio. Tai naujas puikus šios klasės rodiklis, verčiantis konkurentus pasitempti. Kitas įdomus eksponatas – dyzelinis „Polo TDI BlueMotion“ su 55 kW (75 AG) 3 cilindrų varikliu. Jo vidutinės degalų sąnaudos – 3,1 l dyzelino 100 km kelio – leidžia vadinti šį modelį vienu ekonomiškiausių pasaulyje penkiaviečiu modeliu.
„VW CrossPolo“
Išskirtinė bekelės dizaino modifikacija, pasižyminti šiek tiek padidinta prošvaisa, visureigiams būdingais dizaino elementais ir įdomiu spalvų deriniu. Gamintojų teigimu puikiausiai tinka važiuoti nesudėtinga bekele.
„VW Polo BlueGT“
Tai sportiškesnio charakterio „VW Polo“ su stebėtinu galios ir ekonomiškumo bei ekologiškumo santykiu. Po variklio gaubtu sumontuotas šiai automobilių klasei unikalios konstrukcijos 110 kW (150 AG) pajėgumo variklis su automatinio cilindrų atjungimo funkcija.