Torbjörnas Holmströmas nė nemirktelėjo – „pamatęs kliūtį“ savivartis sustojo tiksliai ir laiku. Bandymas atliktas 1320 m po žeme, vienoje iš Švedijos anglies kasyklų.
„Tiesą sakant, jaučiau, kad širdis krenta į kulnus. Bet labai ačiū sunkvežimiui, kad jis sustojo. Netolimoje ateityje be šių technologijų neišsivers nė viena pramonės šaka“, – sakė verslininkas.
Sunkvežimio autopilotas vadovaujasi radiolokatorių ir lazerinių jutiklių sistemos teikiamais duomenimis. Jie ir padeda autopilotui atkurti tikslią šachtos tunelių geometriją.
Pirmasis toks sunkvežimis su autopilotu bus bandomas šachtoje visus 2016-uosius metus. Kitąmet prie bandymų grupės bus prijungti dar trys autonominiai savivarčiai.
2015 m. pabaigoje „Volvo Trucks“ išplatino vaizdo klipą, kuriame parodė, kaip 4 metų mergaitė 18 t sunkvežimį „Volvo FMX“ valdo radijo pulteliu.