Tradiciškai automobilių gamintojai kuria savo operacines sistemas. Šiais laikais jos gali būti atnaujinamos „oru“ – automobiliams nebūtina lankytis techninio aptarnavimo centruose, kad būtų atnaujinti. Ir tos OS gali būti patogios. Tačiau automobilių gamintojai yra automobilių gamintojai, o ne programinės įrangos kūrėjai, todėl kai kurie tų originalių multimedijų sistemų trūkumai labai erzina.
Visų pirma, nėra jokios standartinės vartotojo sąsajos. Kiekvieno automobilio multimedijos OS yra valdoma vis kitaip. Kartais sunku surasti kai kurias funkcijas, o kai kurios iš jų tiesiog nėra tokios geros. Tikriausiai ir jums yra tekę vairuoti automobilį, kurio originali GPS navigacija buvo prastesnė nei ta, kurią turite savo telefone.
Todėl „Volvo“ sprendimas naudoti „Google Android“ buvo išties geras. Naudotojai gali parsisiųsti norimas programėles, naudoti „Google Maps“, džiaugtis integracija su „Google Assistant“ ir taip toliau. Tokia multimedija geriau susikalba ir su tą pačią operacinę sistemą naudojančiais telefonais, o ir vartotojo prieiga yra pažįstama ir lengvai konfigūruojama. Aišku, jau vien programėlių pasirinkimas paverčia „Google Android“ patraukliu sprendimu.
Tačiau tai nebuvo vienintelė priežastis, kodėl „Volvo“ pasuko šiuo keliu. Anna Arasa Gaspar, „Volvo“ programinės įrangos vystytojų komandos narė, teigia, kad „Google“ sistema taip pat puikiai atpažįsta žmogaus balsą. Automobilių gamintojai stengiasi kurti pažangias balso atpažinimo sistemas, tačiau jie tiesiog negali skirti tam reikalingų resursų. Rezultatas – sistemos, kurios tiesiog nesupranta kai kurių akcentų.
Žinoma, balso atpažinimo sistemos nuolat gerėja ir tų nepažįstamų akcentų sąrašas traukiasi. Tačiau kam kurti tai, kas jau yra sukurta? „Google Assistant“ lengvai atpažįsta balsą ir netgi mokosi naudotojo akcento.
Gaspar žurnalui Autocar.co.uk atskleidė, kad švediškas akcentas nėra įkandamas kiekvienai balso atpažinimo sistemai. Tuo tarpu „Android“ prietaisai su juo susidorodavo labai lengvai. Net jei sistema iš pradžių sunkiai supranta, ko nori naudotojas, su laiku ji išmoksta to akcento subtilybių ir su kėblumais nebesusiduria.
„Google“ algoritmai puikiai mokosi. Jis supranta ir mano akcentą, kas dažniausiai nėra lengva“, – teigė Gaspar.