Miestų plėtra kelia didžiulius iššūkius esančiai infrastruktūrai ir tik blogina eismo padėtį miestų centruose. Daugybė didžiųjų miestų jau pristato sunkiojo transporto suvaržymus, kuriais siekiama pažaboti triukšmo ir taršos lygį tankiausiai gyvenamose miestų vietose. Štai čia, „Volvo“ manymu, elektriniai sunkvežimiai ir turi didžiausią pranašumą.
„Volvo Trucks“ teigia, kad elektriniai sunkvežimiai leis efektyviau išnaudoti miestų gatves. Dabar jos įprastai dieną yra labai užimtos, o naktį – beveik tuščios. Vežėjai galėtų pasinaudoti šia galimybe, tačiau daugelis miestų turi griežtus triukšmingumo reikalavimus. Elektriniai sunkvežimiai galėtų tyliai važinėti naktį, geriau išnaudodami egzistuojantį kelių tinklą, nekeldami papildomo triukšmo, kuris trukdo gyventojams ir gyvūnams, bei greičiau pristatydami krovinius.
Stokholme buvo atliktas tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti, kaip pasikeistų krovinių pristatymo laikas, jei sunkvežimiai galėtų išvengti valandų, kuomet gatvės yra labiausiai užimtos. Jis atskleidė, kad pristatymo laiką galima sumažinti net triskart, jei tik gatvių tinklas bus geriau išnaudojamas. Taigi, žmonės sėdėtų trumpesnėse spūstyse, sunkvežimių vairuotojai dirbtų ne tokiomis įtemptomis sąlygomis, gamta būtų teršiama mažiau, o šalia to dar būtų ir ekonominė nauda – greičiau pristatyti kroviniai.
„Volvo“ pradėjo eksperimentuoti su hibridiniais sunkvežimiais dar 2010 metais, tačiau jau 2019-aisiais ketina pradėti gaminti elektrinius sunkvežimius. Dėl to dabar bendradarbiaujama su miestais ir potencialiais klientais, kad būtų paruošta infrastruktūra, reikalinga elektrinių sunkvežimių naudojimui.
Pirmiausia Volvo gamins nedidelius elektrinius sunkvežimius, skirtus vietiniam išvežiojimui. Tai yra prioritetas būtent dėl sparčios pasaulio urbanizacijos. Kartu tai ir geras pirmasis žingsnis link elektrinių sunkvežimių, tačiau vėliau bus išsiplėsta ir į tolimųjų reisų sferą.