„Volvo“ stebina pasaulį: vilkikai be vairuotojų nardo požeminėse kasyklose

Sunkvežimių gamintojas „Volvo Trucks“ stebina dviguba žinia. Visų pirma darbą pradėjo savaeigis sunkvežimis, kuriam nereikia vairuotojo, antra – jis tai daro po žeme, kur neveikia GPS signalai.
„Volvo Trucks“ bandymas
„Volvo Trucks“ bandymas / Volvo nuotr.

Kol kiti gamintojai savo savaeigius sunkvežimius bando viešuosiuose keliuose, „Volvo“ nėrė į šachtininkų pasaulį ir atsidūrė 1300 m gylyje po žeme. FMX modelis važiuoja itin sudėtingomis sąlygomis: nėra saulės šviesos, požemio nepasiekia GPS signalas, rašo trucker.lt.

Čia darbuojasi koncepcinis modelis, kuris naudodamas įvairius jutiklius, nustato stacionarias ir judančias kliūtis bei atsižvelgdamas į tai, pasirenka maršrutą.

Po žeme sunkvežimiui tenka įveikti 7 km ilgio maršrutą. Tai – realus šachtose dirbančių sunkvežimių maršrutas.

Šis „Volvo Trucks“ žingsnis yra itin svarbus dėl keleto aspektų. Jeigu viešuosiuose keliuose savaeigių sunkvežimių naudoti kol kas negalima, tai privačiose šachtose to uždrausti neįmanoma. Tad tai šansas verslui ne tik sutaupyti, bet ir turėti visą parą nepavargstantį, tik karts nuo karto gurkštelti dyzelino norintį padėjėją.​

VIDEO: The world's first self-driving truck in an underground mine

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis