Kol kiti gamintojai savo savaeigius sunkvežimius bando viešuosiuose keliuose, „Volvo“ nėrė į šachtininkų pasaulį ir atsidūrė 1300 m gylyje po žeme. FMX modelis važiuoja itin sudėtingomis sąlygomis: nėra saulės šviesos, požemio nepasiekia GPS signalas, rašo trucker.lt.
Čia darbuojasi koncepcinis modelis, kuris naudodamas įvairius jutiklius, nustato stacionarias ir judančias kliūtis bei atsižvelgdamas į tai, pasirenka maršrutą.
Po žeme sunkvežimiui tenka įveikti 7 km ilgio maršrutą. Tai – realus šachtose dirbančių sunkvežimių maršrutas.
Šis „Volvo Trucks“ žingsnis yra itin svarbus dėl keleto aspektų. Jeigu viešuosiuose keliuose savaeigių sunkvežimių naudoti kol kas negalima, tai privačiose šachtose to uždrausti neįmanoma. Tad tai šansas verslui ne tik sutaupyti, bet ir turėti visą parą nepavargstantį, tik karts nuo karto gurkštelti dyzelino norintį padėjėją.