„Volvo Trucks“ tikrai nebūtų tokia, jei jos identiteto nebūtų formavusi Švedijos inovacijų kultūra, nuolatinis saugumo kelyje siekis ir „fika“ kavos pertraukėlės, suburiančios kolegas neformaliam bendravimui. Būtent tai ir tapo pagrindine naujosios, „Švedijos savaite“ pavadintos „Volvo Trucks“ kampanijos, debiutuosiančios birželio pradžioje ir pažymėsiančios Švedijos nacionalinę dieną – birželio 6-ąją, pagrindine tema.
Svarbiausią vaidmenį vaizdo klipuose suvaidino žinomas švedas, Holivudo aktorius Peteris Stormare. Kampanija susideda iš septynių trumpų filmukų, linksmai ir šiltai apžvelgiančių įvairius „švediškumo“ aspektus, per daugelį metų padėjusius suformuoti „Volvo Trucks“ identitetą.
„Pabrėždami savo švediškas šaknis norėjome parodyti pasauliui, kaip nacionalinis charakteris formavo mūsų prekinį ženklą nuo pat 1928-ųjų, kuomet buvo pagamintas pirmasis „Volvo“ sunkvežimis, iki šių dienų,“ – sakė Åsa Theleen, „Volvo Trucks“ originalių aksesuarų rinkodaros komunikacijų vadovė.
Peteris Stormare didžiuojasi dalyvavęs įgyvendinant naująją kampaniją.
„Šį „Volvo Trucks“ kvietimą galiu palyginti nebent su tuo, jei į mane būtų kreipęsi ABBA nariai su pasiūlymu atgaivinti grupę ir kartu su jais nusifilmuoti,“ – sakė Peteris Stormare.
Kampanija vyks birželio 2-8 dienomis ir taps „Volvo Trucks Heritage Collection“ rinkodaros komunikacijos dalimi. Vaizdo klipus galima peržiūrėti oficialiame „Volvo Trucks“ Youtube kanale.