„Jaudinausi ir ne kartą savęs klausiau, kur įsivėliau. Nesu alpinistas ir nemėgstu aukščio. Tačiau buvau pažadėjęs atlikti triuką, tad pasitraukti nebegalėjau", – sakė Claesas Nilssonas.
Jis turėjo beveik dvi valandas stovėti ant „Volvo FMX" statyboms skirto sunkvežimio kabinos, kuri buvo iškelta į didesnį nei 20 metrų aukštį virš vandens Geteborgo uoste.
„Žinoma, prireikė daug dublių, nes filmavimas užtrunka. Buvo vėsu – apie 8 laipsniai šilumos – ir pūtė maždaug 10 m/s vėjas, todėl mano rankos po kurio laiko sušalo. Nepaisant to, viskas vyko sklandžiai. Šimtaprocentinis saugumas buvo užtikrinas viso filmavimo metu, tad nebijojau", – teigė Claesas Nilssonas.
„Filmo „Kablys" idėja yra parodyti, kad priekinis sunkvežimio sukabinimo įtaisas gali išlaikyti daug didesnę apkrovą, nei ta, kuri paprastai jį veikia. Norėjome atkreipti dėmesį į mūsų statyboms skirtų sunkvežimių tvirtumą ir kokybę. To neįmanoma parodyti dar aiškiau, nei pakabinant 15 tonų sveriantį sunkvežimį ore, naudojant jo paties sukabinimo įtaisą", – paaiškino Claesas Nilssonas.
Filmuota iš sraigtasparnio. Viskas iki smulkiausių detalių buvo paruošta iš anksto.
„Sunku nufilmuoti visą juostą iš sraigtasparnio per vieną kartą. Claesas Nilssonas tikrai sužavėjo – jis išliko ramus ir susikoncentravęs abi valandas, kabėdamas 20 metrų aukštyje. Ir pats mėginau tai daryti, bet tik 15 minučių – buvo baisu", – sakė „Folke Film" režisierius Filipas Nilssonas.
Tai ne pirmas kartas, kai „Volvo Trucks" filmuoja įspūdingus bandymus su savo sunkvežimiais. Filmas „Balerinos triukas" sulaukė didelės sėkmės visame pasaulyje, kai jis buvo išplatintas internete 2012 m. rugpjūčio mėnesį. Daugiau nei 7 mln. žmonių peržiūrėjo filmą, kuriame Faith Dickey eina įtemptu lynu tarp dviejų sunkvežimių važiuojančių dideliu greičiu, „YouTube" kanale. Filmo tikslas buvo parodyti geresnį naujojo „Volvo" tolimųjų gabenimų sunkvežimio stabilumą ir valdomumą.
„Nuo tada mes pristatėme dar keturis sunkvežimių modelius. Artimiausiu metu planuojame atlikti įvairius bandymus, kuriais sieksime parodyti patobulintas kiekvieno modelio savybes. Tai nebus įprasti bandymai, kuriuos paprastai atliekame. Sunkvežimių pasaulyje anksčiau nieko panašaus nedaryta", – pasakojo Claesas Nilssonas.