„Volvo Trucks“ pristato pirmąją į sunkvežimius montuojamą pavarų dėžę su dviguba sankaba

„Volvo Trucks“ pristato „I-Shift Dual Clutch“ pavarų dėžę. Tai pirmoji rinkoje į sunkiasvorius sunkvežimius montuojama pavarų dėžė su dviguba sankaba. Pavaros perjungiamos be galios perdavimo pertrūkių, todėl važiuojant išlaikomas sukimo momentas ir sunkvežimis greitėja tolygiai. Vairavimas tampa patogesnis ir efektyvesnis, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Volvo Trucks“
„Volvo Trucks“ / „Volvo Trucks” nuotr.

„Tais atvejais, kai reikia dažnai perjungti pavaras, pavyzdžiui, važiuojant kalvota vietove ar labai vingiuotu keliu, „I-Shift Dual Clutch“ sunkvežimio vairavimą perkelia į visiškai naują lygį. Nepaprastai didžiuojamės galėdami pasiūlyti šią naujovę savo klientams“, – sako „Volvo Trucks“ prezidentas Claesas Nilssonas.

„I-Shift Dual Clutch“ pavarų dėžėje yra du pirminiai velenai ir dviguba sankaba. Tai reiškia, kad vienu metu gali būti parinktos dvi pavaros. Sankaba nulemia, kuri iš parinktų pavarų yra įjungta tam tikru momentu. „I-Shift Dual Clutch” pavarų dėžė sukurta remiantis „I-Shift“ technologija, tačiau priekinėje jos dalyje yra sumontuoti visiškai nauji komponentai.

„Važiuojant atrodo, tarsi sunkvežimyje būtų dvi pavarų dėžės. Kai pirmoje pavarų dėžėje parenkama viena pavara, antroje pavarų dėžėje jau yra paruošta kita pavara. Dėl dvigubos sankabos sistemos pavaros yra perjungiamos nė kiek nepertraukiant galios perdavimo. Tokiu būdu išlaikomas variklio sukimo momentas, o važiuoti yra gerokai patogiau“, – sako „Volvo Trucks“ jėgos agregatų vadovė Astrida Drewsen.

VIDEO: Apie naująją I-Shift pavarų dėžę

Siūloma nuo 2014 m. rudens

„Volvo FH“ modeliai su „I-Shift Dual Clutch“ pavarų dėžėmis bus pradėti gaminti 2014 m. rudenį. 

Ši pavarų dėžė visiškai pakeis sunkvežimių važiavimo savybes. Kuo sunkesnis sąstatas ir kuo sudėtingesnės darbo sąlygos, tuo daugiau „I-Shift Dual Clutch“ privalumų pastebėsite

Lengvuosiuose automobiliuose pavarų dėžės su dviguba sankaba jau yra naudojamos, tačiau „Volvo Trucks“ yra pirmasis gamintojas pasaulyje, pristatęs panašų sprendimą serijiniu būdu gaminamiems sunkiasvoriams sunkvežimiams.

„Ši pavarų dėžė visiškai pakeis sunkvežimių važiavimo savybes. Kuo sunkesnis sąstatas ir kuo sudėtingesnės darbo sąlygos, tuo daugiau „I-Shift Dual Clutch“ privalumų pastebėsite. Pavarų perjungimas nė kiek nepertraukiant galios perdavimo reiškia, kad yra lengviau įsilieti į eismą, ypač sudėtingose kelio atkarpose. Todėl vairavimas yra ramesnis ir saugesnis“, – sako Astrida Drewsen.

Efektyvesnis važiavimas ir didesnis patogumas vairuotojui

„I-Shift Dual Clutch” yra itin efektyvi gabenant krovinius tolimais atstumais ir tada, kai reikia dažnai perjungti pavaras, pavyzdžiui, važiuojant kalvota vietove ar labai vingiuotu keliu, taip pat miestuose, kuriuose yra daugybė žiedinių sankryžų ir šviesoforų. Pavarų dėžė su dviguba sankaba taip pat leis pajusti didelį skirtumą gabenant specifinius krovinius, pavyzdžiui, gyvūnus arba skysčius, kadangi nepastebimai perjungiamos pavaros neverčia judėti paties krovinio. Galią našiai perduodanti „I-Shift Dual Clutch“ sistema sumažina riziką užklimpti slidžiuose arba nelygiuose keliuose, pavyzdžiui, kai miško keliais gabenama mediena.

Dar vienas svarbus naujosios pavarų dėžės privalumas yra didesnis patogumas vairuotojui. „Be efektyvaus važiavimo, sklandus pavarų perjungimas taip pat reiškia, kad kabinoje yra tyliau“, – sako Astrida Drewsen.

„I-Shift Dual Clutch“ bus siūloma „Volvo FH“ modeliams su „Euro 6“ D13 460, 500 arba 540 AG varikliais.

VIDEO: Kaip veikia I-Shift pavarų dėžė?

Faktai apie „I-Shift Dual Clutch”

  • „I-Shift Dual Clutch“ trumpai galima apibūdinti kaip dvi sujungtas pavarų dėžes. Kai veikia pirma pavarų dėžė, antrojoje iš anksto paruošiama kita pavara. Perjungiant pavarą, pirma pavarų dėžė yra atjungiama tuo pačiu momentu, kai prijungiama antra pavarų dėžė, todėl pavaros perjungiamos nepertraukiant galios perdavimo.
  • „I-Shift Dual Clutch“ yra sukurta remiantis „I-Shift“ pavarų dėžės technologija. Nors naujojoje pavarų dėžėje yra daug naujų komponentų, ji už įprastą „I-Shift“ yra ilgesnė tik 12 cm.
  • „I-Shift Dual Clutch“ pavaras perjungia nė kiek nepertraukdama galios perdavimo. Jei važiuojama kelio atkarpa, kurioje galima išsyk pasirinkti keliais laipsniais aukštesnę pavarą, naujoji pavarų dėžė jas perjungs taip, kaip ir įprasta „I-Shift“ pavarų dėžė.
  • „I-Shift Dual Clutch“ pavaras gali perjungti nė kiek nepertraukdama galios perdavimo, išskyrus tuos atvejus, kai keičiamas diapazonas, t. y. kai 6-a pavara yra perjungiama į 7-ą.
  • Sklandus ir švelnus pavarų perjungimas sumažina jėgos agregatų ir viso sunkvežimio dėvėjimąsi.
  • Degalų sąnaudos naudojant „I-Shift Dual Clutch“ yra tokios pačios, kaip ir su įprasta „I-Shift“ pavarų dėže.
  • „Volvo FH“ serijos sunkvežimiams galima rinktis naująją „I-Shift Dual Clutch“, „I-Shift“ arba mechaninę pavarų dėžę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis