„Volvo V40“ bus siūlomas su galingiausiu ir ekologiškiausiu varikliu segmente

„Volvo Car Group“ su pasididžiavimu praneša, jog naujoji „Drive-E“ variklių šeima pagaliau pasieks ir kompaktiškąjį „Volvo V40“ bei padidinto pravažumo „Volvo V40 Cross Country“.
„Volvo V40“
„Volvo V40“ / „Volvo” nuotr.

Elegantiško „Volvo V40“ hečbeko gerbėjai jau dabar gali užsisakyti modelį su naujuoju keturių cilindrų dyzeliniu agregatu, kuris išvystys net 190 arklio galių ir išmes TIK 85 g/km – tai geriausias galios ir ekologiškumo santykis klasėje.

Tačiau, tai bus ne vienintelis naujos kartos „Drive-E“ variklis, kuris bus montuojamas į stilingąjį „Volvo V40“. Variklių gamoje taip pat bus 245 arklio galias išvystantis benzininis variklis.

„Volvo” nuotr./„Volvo V40“
„Volvo” nuotr./„Volvo V40“

Išskirtinis derinys

„Galimybė greitai išvystyti greitį, greita reakcija ir tolygus variklio garsas padaro „Volvo V40“ vairavimą dar malonesnį, be to, užtikrinama degalų ekonomija ir mažas išmetamųjų CO2 dujų kiekis“, – teigia „Volvo Car Group“ variklių skyriaus viceprezidentas Michaelas Fleisas (Michael Fleiss).

Siekiant užtikrinti pageidaujamą reakciją, malonų vairavimą ir ekonomiškas degalų sąnaudas, „Drive-E“ varikliai siūlomi su nauja 8 pavarų automatine ir 6 pavarų mechanine pavarų dėžėmis, padedančiomis užtikrinti degalų ekonomiją. Modeliuose su automatine pavarų dėže rankiniu būdu pavaras galima perjungti šalia vairo esančiomis rankenėlėmis.

„Volvo” nuotr./„Volvo V40“
„Volvo” nuotr./„Volvo V40“

Revoliucinės „i-Art“ technologijos dyzelinis variklis

190 arklio galių ir 400 NM sukimo momentą turinčiame variklyje buvo pritaikyta naujoji „i-Art“ technologija. Kitaip negu „Common rail“ sistema, kuri kiekvienam purkštukui paduoda tokį patį kuro kiekį, naujoji „Volvo“ inžinierių sukurta „i-Art“ technologija kontroliuoja slėgį kiekviename purkštuke.

„Aukšto 2500 barų degalų sistemos slėgio ir „i-Art“ technologijos derinys užtikrino puikius variklio našumo parametrus bei leido pagerint vidutines kuro sąnaudas ir smarkiai sumažinti išmetamųjų dujų emisiją“, – aiškina Michaelas Fleisas (Michael Fleiss).

Dyzelinis variklis taip pat papildytas patobulinta itin modernia dviguba turbina, sumažinta trintimi ir tiksliu aušinimo sistemos vožtuvų vėdinimo sprendimu greitesniam sušildymui po šalto variklio paleidimo.

„Volvo” nuotr./„Volvo V40“ Drive-E variklis
„Volvo” nuotr./„Volvo V40“ Drive-E variklis

Kuklus D4 variklio apetitas – 3,3 l/100 km

Dėka naujų technologijų, daugiausiai išloš būsimieji „Volvo V40“ pirkėjai. Kompaktiškas hečbekas su naujuoju D4 dyzeliniu varikliu šimtui kilometru suvartos tik 3,3 litro šimtui kilometrų. Išmetamųjų dujų emisija sieks tik 85 g/km.

Padidinto pravažumo „Volvo V40 Cross Country“ su tokiu pačiu varikliu suvartos 4 litrus šimtui kilometrų ir išmes 104 g/km.

245 AG keturių cilindrų benzininio T5 variklio su turbina sukimo momentas – 350 Nm. Modelio su 8 pavarų automatine pavarų dėže degalų sąnaudos – 5,8 l/100 km, o išmetamųjų CO2 dujų kiekis – 136 g/km. Šie rodikliai orientaciniai.

„Volvo” nuotr./„Volvo V40“ Drive-E variklis
„Volvo” nuotr./„Volvo V40“ Drive-E variklis

Gamyba pradėta 2013 m.

Pirmieji dviejų litrų keturių cilindrų „Drive-E“ varikiai (gamyboje žinomi kaip „Volvo Engine Architecture“ (VEA)) pradėti gaminti 2013 m. rudenį. Nuo 2014 m. gegužės visi naujieji „Volvo“ modeliai (išskyrus XC90) bus siūlomi su naujaisiais „Volvo“ varikliais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų