Spartų „Volvo Cars“ automobilių pardavimo augimą užtikrino „Volvo XC90“ modelis – po mažesniojo „Volvo XC60“ tai yra pats populiariausias ir labiausiai augančiais pardavimais pasižymintis „Volvo“ modelis, lėmęs ir bendrą „Volvo“ modelių pardavimų augimą. Šis SUV yra populiariausias gamintojo modelis Jungtinėse Amerikos Valstijose, o tenkinant itin didelį naujų „Volvo“ automobilių poreikį pasaulyje, Švedijoje, Torslandoje, esanti gamykla dirba trimis pamainomis.
Lietuvoje naujasis „Volvo XC90“ tapo vienvaldžiu didelių prestižinių SUV automobilių lyderiu – „AutoTyrimų“ duomenimis, per pirmuosius septynis šių metų mėnesius buvo parduoti 72 nauji „Volvo XC90“ – daugiau nei kurio nors kito šio segmento modelių.
Pasaulyje trys ketvirtadaliai naujojo „Volvo XC90“ pirkėjų rinkosi prabangiausią „Inscription“ komplektaciją. „Kai 76 procentai klientų renkasi aukščiausios specifikacijos modelį „Inscription“, galime drąsiai sakyti, kad įsitvirtinome kaip „Premium“ segmento automobilių gamintojas“, – sako Alainas Visseris, „Volvo Cars“ pardavimo rinkodaros ir klientų aptarnavimo vyriausiasis viceprezidentas.
Aukščiausios komplektacijos „Inscription“ versija, išsiskirianti saugumo technologijomis ir komforto galimybėmis, populiariausia ne tik Europoje, bet ir Lietuvoje. „Atvirai kalbant, „Volvo XC90“ pardavimo rezultatai pranoko visus mūsų lūkesčius ir paklausa nuolat didėja, – neslepia „Volvo“ vykdomasis direktorius Lietuvoje Algirdas Binkevičius. – Vis dažniau į saloną užsuka norintys apžiūrėti ir išbandyti naująjį „Volvo“ visureigį, kuris Lietuvoje tapo „Premium“ SUV automobilių lyderiu, o visame pasaulyje sudaro sparčiausiai augančios „Volvo“ modelių gamos dalį.“
Liepos mėnesį Lietuvoje debiutavo didelis prestižinis sedanas „Volvo S90“, jau rudens pradžioje pasirodys šio modelio versija universalo kėbulu „Volvo V90“, o metų pabaigoje į šalį atkeliaus ir padidinto pravažumo „V90 Cross Country“ universalas, kuris pakeis populiarų ir Lietuvos vairuotojų itin mėgstamą „Volvo XC70“ modelį.