VW vejasi „Tesla“ – abu greitai parduos daugiau nei po 1 mln. elektromobilių per metus

„Volkswagen“ nerimauja dėl „Tesla“ pozicijų stiprėjimo Europoje, tačiau ir vokiečių automobilių gamintojo pozicija yra pakankamai stipri. Praėjusį ketvirtį „Volkswagen“ pardavė 109 proc. daugiau elektromobilių nei per tą patį laikotarpį praeitais metais.
„Volkswagen ID.3“
„Volkswagen ID.3“ / Wikipedia.org nuotr.

Apskritai, „Volkswagen“ šiemet greičiausiai parduos 138 proc. daugiau elektromobilių nei pernai. Jei augimas tęsis, 2022-aisiais „Volkswagen“ pirkėjams gali pristatyti net milijoną elektromobilių. Tai – labai spartus augimas. Ir nors „Tesla“ šį pasiekimą savo rezultatų lentelėje gali įsirašyti dar šiemet, vokiečiai vejasi.

Neseniai rašėme, kad „Volkswagen“ skubina elektrifikaciją, nes jaučia „Tesla“ spaudimą. Tai, žinoma, yra tiesa – „Tesla“ gamykla prie Berlyno per savaitę galės pagaminti po 5–10 tūkstančių elektromobilių. Tačiau „Volkswagen“ neprivalo veržtis į tiesioginę kovą su Musko elektromobilių gamitoju. „Volkswagen“ duona – pigesni ir labai praktiški automobiliai. „Volkswagen“ stiprybė – labai plati, visus poreikius dengianti modelių gama. Ar „Tesla“ gamins elektrinį mikroautobusą? Galbūt gamins pigų hečbeką, kuris galės konkuruoti su ID.3, bet tai – ne artimiausios ateities planai.

Be to, nors elektromobiliai „Tesla“ stipriai lenkia „Volkswagen“, didžiausias Vokietijos automobilių gamintojas turi žymiai didesnius gamybos pajėgumus. Tiesiog didelė jų dalis vis dar yra skirta benzininiams ir dyzeliniams automobiliams. Jei kalbėtume apie visus į elektros lizdą jungiamus automobilius (ir elektromobilius, ir hibridus), „Volkswagen“ ir „Tesla“ varžosi labai lygiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis