Susisiekimo ministerijos parengtose pataisose numatyta, kad „dviračių gatvės“ būtų įrengiamos lėto eismo, siaurose senamiesčių ar kurortų gatvėse. Čia vyktų mišrus eismas, bet dviračiams būtų leidžiama važiuoti per visą gatvės plotį, nesilaikant dešiniojo krašto taisyklės, jų nebūtų galima lenkti, važiuoti greičiau nei 30 km/h.
Nauju ženklu „Motorinių dviračių eismas draudžiamas“ būtų galima riboti motorinių dviračių ir elektrinių paspirtukų eismą, kur yra intensyvus pėsčiųjų eismas ar kur to reikalauja eismo sąlygos.
Tarp pakeitimų – draudimas statyti automobilius gatvių ir kiemų sankirtose ir penkių metrų atstumu nuo jų važiuojamojoje dalyje.
Taisyklėse atsirastų ir nuostata, kad baigus krauti elektromobilį, vairuotojas jį turi nedelsdamas patraukti iš įkrovimo vietos.
Taip pat siūloma kai kuriose viešojo transporto juostose leisti važiuoti motociklininkams ir neįgaliesiems, numatyti galimybę įrengti atskirus tik maršrutiniam transportui skirtus šviesoforų signalus.
Svarstoma įrengti dviejų tipų eismo juostas – A, skirtas tik maršrutiniam transportui, ir A+, skirtas ir kai kurioms kitoms transporto priemonėms.
Numatyta leisti į draudžiamaisiais kelio ženklais pažymėtą zoną vykti ir automobiliams, teikiantiems keleivių vežimo paslaugas.
Dar viena naujovė – specialųjį transportą su švyturėliais vairuotojai turėtų praleisti sudarydami eismo koridorių gatvės centre, t.y pasitraukdami ir į dešinį, ir į kairį kelkraštį, o ne tik į dešinį, kaip iki šiol.
Siūloma nustatyti, kad draudimas važiuoti riedučiais, riedlentėmis, ar paspirtukais be variklio važiuojamąja dalimi netaikomas gyvenamojoje zonoje.
Didžioji dalis pakeitimų, pritarus Vyriausybei, įsigalios nuo kitų metų birželio, dalis – nuo sausio.