Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Waymo“ pirmą kartą išbandė visiškai autonominius automobilius miesto gatvėse

„Google“ kontroliuojančios kompanijos „Alphabet“ valdoma amerikiečių autonominių automobilių gamintoja „Waymo“ pirmą kartą Finikso miesto Arizonos valstijoje gatvėse išbandė visiškai autonominius automobilius, rašo „Financial Times“.
„Waymo“ automobilis
„Waymo“ automobilis / „Scanpix“/AP nuotr.

Bandymų metu bendrovės darbuotojai sėdėjo automobilio gale ir rinkose vieną ir trijų siūlomų maršrutų, o automobilis vežė juos iki nustatyto tikslo. Kokiame miesto rajone buvo atliekami bandymai neskelbiama.

Pranešama, kad artimiausiu metu Finikso gyventojai galės pasivažinėti autonominiu automobiliu išsikviesdami taksi per išmaniąją programėlę.

Be „Waymo“, autonominius automobilius bando daugelis kitų kompanijų, įskaitant „Uber“, GM ir BMW, tačiau jų bandymų metu prie vairo vis tiek sėdi vairuotojas, kuris perimtų automobilio valdymą, jeigu kiltų ekstremali situacija.

Skelbiama, kad „Waymo“ autonominių automobilių technologijai sukurti išleido daugiau nei 1 mlrd. JAV dolerių ir šiuo metu yra neginčijama šios rinkos lyderė.

„Waymo“ privalumas yra tas, kad kompanijos automobiliai Amerikos keliais nuvažiavo milijonus mylių, ir kompanija turi duomenų, kurie leidžia numatyti 99 proc. dalykų, teoriškai galinčių įvykti“, – sakė leidinio „Kelley Blue Book и Auto Trader“ redaktorius Michaelas Harley.

Tačiau kai kas reiškia ir nuogąstavimų dėl naujos technologijos saugumo. „Bijau, kad kompanija eina įprastiniu Silicio slėnio modeliu, kai išleidžiama beta versija, o vėliau produktas tobulinamas“, – pažymėjo vartotojų grupės „Consumer Watchdog“ atstovas Johnas Simpsonas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento