Pagal naują gamintojo strategiją, iki 2022-ųjų metų bus skirti šešis milijardai eurų elektrifikuotų transporto priemonių technologijų kūrimui ir vystymui. Atsisakyti dyzelinių variklių paskatino ir tai, kad mažėja ir šia kuro rūšimi varomų transporto priemonių populiarumas.
Pavyzdžiui, iš visų 2017-aisiais pasaulyje parduotų „Porsche“ automobilių tik 12 proc. turėjo dyzelinius variklius. Taip pat net 63 proc. visų Europoje parduodamų „Panamera“ modelių yra hibridai.
Kaip teigia „Porsche“ generalinis direktorius Oliveris Blume‘as, gamintojui dyzeliniai varikliai niekada nebuvo prioritetas.
„Dyzeliniai varikliai buvo ir yra svarbi varomosios jėgos technologija. Vis dėlto mes, sportinių automobilių gamintojas, kuriam dyzelinas visada vaidino antrinį vaidmenį, padarėme išvadą, jog mūsų ateities turėtų būti be dyzelino. Žinoma, mes ir toliau prižiūrėsime esamus dyzelinius mūsų klientų automobilius, kurie tikisi profesionalumo“, – sakė O. Blume‘as.
TAIP PAT SKAITYKITE: Svarbu: įsigalioja nauji automobilių emisijos testų standartai – keičiasi automobilių varikliai ir kainos
„Porsche“ norą į savo gaminamus automobilius nebemontuoti dyzelinių variklių galima sieti ir su tuo, jog neseniai įsigaliojo naujas lengvųjų automobilių emisijų testų standartas (WLTP). „Porsche“ naudingiau atsisakyti dyzelinių variklių montavimo, nei pritaikyti juos tam, kad atitiktų naujus emisijų testo standartus.