Savaime aišku, kad porą ratų priekyje „Niken“ suteikia stabilumo posūkiuose. Šis motociklas, priešingai nei kiti triračiai, posūkiuose pakrypsta kaip ir dviračiai motociklai. „Yamaha“ teigia, kad jausmas būna toks, lyg atliekant aštrius posūkius su slidėmis.
Du ratai reiškia, kad priekyje yra dvi padangos ir porą stabdžių. Taigi, sukibimas ir stabdymas yra nelyginamai geresni. Aišku, išauga motociklo svoris, tačiau sportiškam vairavimui vingiuotais užmiesčio keliais tai netrukdo. Visgi „Yamaha“ užtikrina, kad motociklininkams prie netradicinio „Niken“ priprasti nereikės – kompanija ilgai ir sunkiai dirbo, kad jo valdymas primintų dabar rinkoje esančius motociklus.
Kita vertus, su kiekvienu nauju posūkiu vairuotojai jausis vis labiau užtikrinti ir pajus išaugusį sukibimą ir stabdžių galią. „Niken“ yra varomas 847 kubinių centimetrų trijų cilindrų varikliu. Saugumu pasirūpins ir svarbiausios elektroninės sistemos: stabilumo kontrolės, akceleratoriaus valdymo ir taip toliau.
Važiuoklė gali būti pritaikyta vairuotojo poreikiams, vairavimo įgūdžiams ir keliams, kuriais bus važinėjama. „Niken“ rėmas yra pagamintas iš plieninių ir aliumininių dalių, todėl yra pakankamai tvirtas. Akivaizdu, kad „Yamaha“ šį motociklą sukūrė vingiuotiems keliams, tačiau ir tiesiojoje jis pasirodys neprastai, nepaisant pridėto svorio. Su pilnu baku „Niken“ nuvažiuoja 300 km.
„Niken“ vardas kilo iš Japonijos istorijos. Šis žodis reiškia „du kardai“. Tai – užuomina į 17 amžiaus Japoniją, kai išpopuliarėjo kovos su dviem kardais. Tai sukėlė revoliuciją tuometinėje karyboje, dabar „Yamaha“ tikisi, kad naujasis „Niken“ motociklas kažką panašaus pasieks kelyje, kai žengs į rinką jau kitais metais.