Reikalas tas, kad 1947 m. pasirodęs furgonas „Citroen Type H“ tapo ne tik vienu iš žymiausių automobilių, tačiau ir sužibėjo kino ekranuose. Šį, kampuotų formų ir ypatingai standaus kėbulo automobiliuką buvo galima išvysti daugelyje filmų. Labiausiai modelį išgarsino filmas „Fantomas“, tačiau iš viso priskaičiuojama apie 700 jo „vaidmenų“, rašo trucker.lt.
Automobilis buvo toks populiarus, kad iki 1981 m., kai gamyba buvo nutraukta, rinkai buvo pasiūlyta daugiau negu pusė milijono tokių furgonų. Jis buvo gaminamas ne tik Prancūzijoje, bet ir Belgijoje bei Olandijoje ir eksportuojamas į daugelį pasaulio šalių.
Šiemet „Citroen Type H“ švenčia 70-ties metų jubiliejų ir ta proga italų įmonė „FC Automobili“ nusprendė legendą pagerbti ganėtinai įdomiu būdu. Italai išleido 70 komplektų „spec. rūbų“ – kėbulinių detalių, leidžiančių įprastą Citroen Jumper „paversti“ Citroen Type H.
Profiliuotos kėbulo detalės radikaliai pakeičia modernų modelį ir „perrengus“ furgoną beveik neįmanoma atpažinti, kad prieš jus – modernus „Jumper“. Bendrą vaizdą puikiai papildo apvalūs priekiniai ir galiniai žibintai, nedideli kvadratiniai langeliai ir padangos su baltomis juostomis.
Įdomu tai, kad italai gali pasiūlyti uždedamų detalių ne tik „paverčiančių“ Jumper istoriniu modeliu, bet ir perdarančiu jį į mirko autobusą ar parduotuvę ant ratų. Kita vertus, trys variantai – ne taip jau daug, palyginus su tuo, kokių tik Type H modifikacijų nebuvo prikurta. Buvo gaminama ne tokia katafalkų versija…
Beje, italų siūlomi pakeitimai apima tik automobilio išorę. Variklis ir važiuoklė, net ir po „persirengimo“, lieka originalūs. Dar vienas „trūkumas“ – FC Automobili neskelbia, kiek gali pabrangti toks, „perrengtas“, automobilis.