Žaislas už 100 tūkstančių dolerių – ne visai automobilis „VonMercier Arosa“

Tai – ne laivas. Ir ne automobilis. Tai tikrai nėra motociklas ar lėktuvas. Ar galite pasakyti, kas tai?
Elektromobilis „VonMercier Arosa“
Elektromobilis „VonMercier Arosa“ / Von Mercier nuotr.

„VonMercier“ – tai nauja kompanija, kuri ketina gaminti elektrines transporto priemones ateičiai. Tiksliau – transporto priemonės ant oro pagalvės. Pasaulis jas gamina ir naudoja nuo praeito amžiaus vidurio ir yra nemažai transporto priemonių ant oro pagalvių skirtų pramogai. Bet „VonMercier“ teigia, kad „Arosa“ yra pirmoji tokia mašina, sukurta kaip superautomobilis – čia suderinama prabanga ir greitis.

Transporto priemonės su oro pagalvėmis (TPAOP) turi daug privalumų. Jos gali keliauti praktiškai per bet kokį lygų paviršių – vandenį, ledą, asfaltą. Tai joms suteikia labai gerą lankstumą, tačiau TPAOP turi ir trūkumų. Tokios mašinos įprastai nėra labai manevringos, jas sunku stabdyti ir valdyti labai tiksliai. Tačiau „VonMercier Arosa“ bus kitoks.

„Arosa“ turi kelis elektros variklius ir kelis ventiliatorius. Bendra jų galia – 88 kW, todėl stebuklų tikėtis neverta. Tačiau pora ventiliatorių, matomų mašinos šonuose, yra skirti ne skrydžiui, o manevringumui palaikyti. Jie leis „Arosa“ greičiau sustoti ir pasukti tiksliau.

Tarp įkrovimų „Arosa“ gali keliauti 90 minučių – to turėtų pakakti 72 km. Ant lygaus paviršiaus „Arosa“ gali pasiekti 96 km/val. greitį. Žinoma, tas lygus paviršius dažniausiai bus vanduo – JAV „Arosa“ bus registruojamas kaip laivas.

„Arosa“ viduje telpa du žmonės – vairuotojas ir keleivis. Šoniniai ventiliatoriai yra sujungti su vairo mechanizmu ir atskirai jų valdyti nereikės. Pripūtus oro pagalvę „Arosa“ pakyla maždaug 20 cm aukščiau. „VonMercier“ teigia, kad „Arosa“ jau sulaukė 180 užsakymų, nepaisant to, kad šios mašinos kaina prasideda nuo 100 tūkstančių dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis