Žalio šviesoforo signalo vilnietis laukė 15 minučių, o „Susisiekimo paslaugos“ kaltina vairuotojus

„Kas pagaliau sutvarkys šviesoforus?“ – šį ir panašius klausimus vairuotojai užduoda socialiniuose tinkluose ir laiškuose redakcijai. „Susisiekimo paslaugos“ (JUDU) savo ruožtu atsako, kad nieko tvarkyti nereikia, o vairuotojai patys kalti, kad neužsidega žalias šviesoforo signalas.
Alytaus šviesoforai be žaliųjų rodyklių
Šviesoforas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Prieš kelias dienas vienas vairuotojas socialiniuose tinkluose skundėsi, kad žalio šviesoforo signalo teko laukti 15 minučių. Veiksmas vyko vėlyvą vakarą netoli Naugarduko g. 98. Kaip aiškina JUDU, šviesoforas nėra ir nebuvo sugedęs, rašo madeinvilnius.lt.

„Šviesoforas veikia, kaip numatyta, be sutrikimų. Žalias šviesoforo signalas automobiliui neužsidegė dėl galimai netinkamo sustojimo prie STOP linijos”, – sako Greta Vasiliauskaitė, JUDU Komunikacijos specialistė.

Kaip aiškina bendrovė, jie patys susilaukia skundų dėl ilgai degančios raudonos šviesos įvairiose miesto sankryžose. Visgi šviesoforai nėra sugedę, o ilgai nekeičia spalvų tik dėl to, kad jutikliai nemato transporto priemonių, kurios, tikriausiai, sustoja sankryžos neprivažiavę STOP linijos arba vairuotojai kerta STOP liniją rikiuodamiesi per ištisinę liniją.

Tokiais atvejais žalias signalas gali neįsijungti, nes nebus aktyvuotas už tai atsakingas jutiklis. Būtent todėl kai kuriems vairuotojams sankryžose tenka praleisti ir 15, ir 20 minučių. Pilna instrukcija, kaip reikėtų sustoti prieš sankryžą, patalpinta čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis