Automobilis, pavadintas „Veyron La Finale“ jau parduotas. Jį įsigijo turtingas pirkėjas iš Artimųjų rytų, kuris sutiko, kad jo pirkinys dar kartą būtų parodytas visuomenei ir taip iškilmingai užbaigtų „Veyron“ erą.
Paskutinysis egzempliorius techniškai niekuo nesiskiria nuo kitų modelių. Jo ratus suka aštuonių litrų darbo tūrio, W16 motoras.
1200 arklio galių ir 1500 Nm išvystančio bei daugiau nei 400 km/h greitį pasiekiančio „Bugatti Veyron“ gyvavimas truko dešimtmetį.
Pirmasis automobilis nuo konvejerio nuriedėjo 2005-aisias. Per šį laikotarpį gamintojas pagamino ir pardavė 450 vienetų savo kūrinių – 300 egzempliorių kupė ir 150 kabrioleto kėbulais.
Kompanija „Bugatii“, nors ir patyrusi nuostolių dėl „Veyron“ gamybos, superautomobilių epochos nutraukti neketina. „Bugatti“ užsimena, kad šiuo metu jų inžinieriai jau turi paruošę dar trijų superautomobilių brėžinius, tačiau kaip vadinsis naujieji modeliai kol kas neskelbiama.
Neoficialiais duomenimis, vienas iš galingiausių naujųjų koncepcinių superautomobilių iki 100km/val. greičio įsibėgės vos per 2,3 sek. ir pasieks maksimalų 460 km/val. greitį.
Kalbama apie 16-os cilindrų, aštuonių litrų darbo tūrio modifikuotą arba naują variklį, kuris sugebės generuoti 1500 arklio jėgų ir beveik tokį patį sukimo momentą.