RS gavo visiškai naują „Ford“ visų varančiųjų ratų sistemą. Galią visiems ratams išmaniai paskirsto elektronika. „Focus RS“ naudojamas „EcoBoost“ šeimos 2,3 litro darbinio tūrio turbininis, keturių cilindrų variklis, kuris jau montuojamas ir į „Ford Mustang“. Jo galia – 315 arklio jėgų.
„Focus RS“ turi visus įprastam gyvenimui reikalingus atributus – 5 duris, balsu valdomą komunikacijos sistemą „Ford SYNC“, 8 colių skersmens liečiamąjį ekraną, navigaciją, automatinę kondicionavimo sistemą ir „Sony“ garso sistemą su 10 garsiakalbių.
Tačiau įdomiausia naujojo RS dalis šįkart yra važiuoklė, kurios derinimu užsiėmė ir slydimo akrobatas, ralio bei ralio kroso žvaigždė Kenas Blockas.
Visiškai nauja „Ford Performance All-Wheel Drive“ keturių varomų ratų sistema suderinta su jau išbandyta traukos paskirstymo technologija „Dynamic Torque Vectoring“ ir šis derinys, anot „Ford Performance“ specialistų, yra tikra palaima tiek kelyje, tiek lenktynių trasoje.
Tam, kad traukos paskirstymo sistema veiktų visiems keturiems ratams, „Ford“ inžinieriai įtaisė elektronikos valdomus sankabų blokus abiems galiniams ratams.
Tokiu būdu, priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir posūkio kampo, trauka gali būti paskirstoma tiek priekinei ir galinei ašiai, tiek kiekvienam ratui atskirai.
Sistema veikia taip, kad galiniai ratai, esant poreikiui, gali gauti 70 proc. traukos jėgos, ją paskirstant abiems ratams proporcingai.
Toks veikimas itin svarbus staigiuose posūkiuose, kai posūkio viduje ir išorėje esantys ratai sukasi skirtingais greičiais – sistema, išmaniai paskirstydama trauką, šią problemą išsprendžia ir automobilis tiesiog „įsukamas“ į posūkį.
Tai jau trečios kartos „Focus RS“ ir trisdešimtas „Ford“ automobilis, dėvintis RS ženklelį.