Iki šiol automobilius vadino bulių garbei
Italų gamintojas „Lamborghini“ „Huracan“ pavadinimą užregistravo dar 2012-ųjų balandį, tačiau panaudoti nusprendė tik dabar. Iki tol buvo planuojama, kad į atsargą išeinantį „Gallardo“ pakeis „Cabrera“ vardu pavadintas modelis.
Dabar, kai patvirtintas „Huracan LP 610-4“ vardas ir modelis Ženevoje pademonstruotas oficialiai, galima manyti, kad tai nebeturi nieko bendro su buliais, nors iki šiol gamintojas visus modelius vadindavo koridos garbei. „Huracan“ vardas Majų mitologijoje priklauso ugnies, vėjo ir audrų dievui.
„Majų dievas“ išvystys 610 arklio jėgų
„Huracan LP 610-4“ variklio gaubtas slepia dešimties cilindrų, V formos, 5,2 litro darbo tūrio agregatą. 610 arklio galių ir 560 niutonmetrų sukimo momentą į ratus perduoda septynių laipsnių automatinė pavarų dėžė su dviguba sankaba.
4,46 metro ilgio ir vos 117 centimetrų aukščio „uraganas“ sveria vos 1422 kilogramus, mat „Lamborghini“ gamyboje nepasikuklino naudoti anglies pluošto ir aliuminio.
Vidutinės degalų sąnaudos – 12,5l/100km
Superautomobilis, pakeitęs daugelį metų dominavusį „Gallardo“ modelį, šimto kilometrų greitį pasieks per 3,2 sekundės ir išvystys 325 km/h maksimalų greitį.
Nepaisant įspūdingų charakteristikų, ne ką mažiau stebina ir gamintojo deklaruojamos degalų sąnaudos. Teigiama, kad vidutiniškas „Majų dievo“ apetitas sieks 12,5 litro degalų šimtui kilometrų įveikti.