15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

Ženevoje – naujas sportinis „Astra TCR“ ir patobulinta „Mokka X“

„Opel” tapo emocionalesnis, modernesnis ir stipresnis nei bet kada anksčiau. „Opel“ sugrįžo,“ – sakė Dr. Karlas Thomas Neumannas, „Opel Group“ generalinis direktorius atidarydamas „Opel“ stendą Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje, vykstančioje jau 86-tą kartą.
„Opel Mokka X“ Ženevoje
Naujoji „Opel Mokka X“ Ženevoje / „Scanpix“ nuotr.

Dr. Neumannas spaudos konferencijoje atskleidė ir dvi pasaulines premjeras: sportinį ateities automobilį „GT Concept“ ir kompaktiško dydžio visureigį „Mokka X“.  Taip pat – naują šeimos narį „Astra TRC“, skirtą kėbulinių automobilių lenktynėms.

Nuotaikingas ir ryškus, be to, su puikiomis ryšio galimybėmis – tai „Mokka X”

Susiję: „Opel GT“ Ženevoje – 15min žurnalistų akimis

Be koncepcinio GT, „Opel” Ženevoje pristatė ir naują nuotaikingą „Mokka X“. „Mokka“ modelis sulaukė didelės sėkmės nuo pat jo pristatymo prieš trejus metus ir šiandien užsakymų jau sulaukta 500 tūkst.

Ir toliau siekiant tęsti šio modelio sėkmės istoriją, „Opel” subkompaktiniam visureigiui ne tik suteikė naują vardą pridėdamas „X“, bet ir atliko esminius pakeitimus.

Sparno formos priekinės grotelės, ryškus dvigubas sparno formos motyvas išryškina LED priekinius žibintus.

„Mokka X” išorės dizainas įkūnija drąsų požiūrį. Priekis įgavo naują „Opel“ išvaizdą: sparno formos priekinės grotelės, ryškus dvigubas sparno formos motyvas išryškina LED priekinius žibintus. Priekinė juosta tapo dar tikslesnė ir elegantiškesnė, turinti dar mažiau plastikinių elementų, todėl „Mokka X“ atrodo platesnė, solidesnė ir „vyriškesnė“. Galiniai LED žibintai taip pat turi dvigubus sparno formos elementus, o pats kėbulas išliko skulptūriškų ir elegantiškų, tačiau ir sportiškų formų. Kėbulo linijos žemesnės, o jam dar daugiau energijos suteikia „Opel“ tradiciniai kylantys aštrūs kontūrai gale.

Viduje „Mokka X” atnaujinta iš esmės. Čia debiutuoja ir naujas prietaisų skydelis, įgavęs daugiau horizontalios formos elementų. Jis atrodo paprastas bei aiškus, bet kartu ir griežtesnis, dar tiksliau valdomas. Centrinė konsolė suprojektuota naujai – čia pasirinktinai įmontuojama naujausios kartos informacijos ir pramogų sistema su 7 ir 8 colių liečiamuoju ekranu.

Viduje „Mokka X” atnaujinta iš esmės.

Interjeras dabar žavi savo elegancija, grynesnėmis dizaino formomis, čia įrengta dar mažiau mygtukų, o daugumą funkcijų galima valdyti liečiamuoju ekranu. Žinoma, „Mokka  X“ bus vienas geriausių ryšio galimybes siūlančių automobilių savo klasėje. Dvi naujausios kartos informacijos ir pramogų „IntelliLink” versijos leis naudotis išmanių telefonų funkcijomis, „Apple CarPlay” ir „Android Auto” paslaugomis. „Opel OnStar“ paslaugų sistema jau veikia 13-koje Europos šalių, o per šiuos metus šis skaičius padidės iki 19 bei bus galima su nauju „Mokka X“. Su šia sistema kiekvienas automobilis tampa angelu sargu. Naujame „Mokka X“ bus galima naudotis sparčiu 4G WiFi (LTE) ryšiu (paslauga šiuo metu galima Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, Olandijoje ir Ispanijoje). „Mokka X“ montuojamas naujos kartos 1,4 l 112 kW/152 AG variklis su turbina ir tiesiogine degalų įpurškimo sistema. Jis derinamas su šešių laipsnių automatine pavarų dėže, „Start/Stop“ sistema ir prisitaikančia visų varomųjų ratų sistema (CO2 emisija ir degalų sąnaudos pagal esamus duomenis: 154 g/km, 6,6 l/100 km).

Inžinieriai vėl pasistengė – „Opel“ inovacijos bei technologijos, tokios kaip adaptyvūs priekiniai LED žibintai, ir vėl bus prieinami daugeliui vartotojų. Nauji LED žibintai prisitaiko prie esamų eismo sąlygų, užtikrina geriausią apšvietimą kiekvienoje situacijoje ir neakina kitų vairuotojų. Žibintų sistema turi devynias skirtingas funkcijas efektyviam apšvietimui užtikrinti. Nauja „Mokka X“ rinkoje pasirodys 2016 m. rudenį.

Lengvas, efektyvus, praktiškas ir žavus – tai naujas „Opel Astra”

Mažesnio svorio, taupesnis, manevringesnis, komfortiškesnis – daugelis klientų jau įsitikino siūlomų naujų „Astra“ ir „Astra Sports Tourer“ modelių pranašumais, kurių pardavimai jau viršijo 100 tūkst. vienetų. 

Penkiaduris variantas lengvesnis 200 kg, o „Sports Tourer“ palengvėjo 190 kg lyginant su ankstesniais modeliais. Mažesnis svoris reiškia mažesnes degalų sąnaudas ir didesnį manevringumą.  Kiekvienas „Astra“ modelis siūlomas su naujausiais „Opel“ varikliais, kurie prisideda prie geresnių važiavimo savybių. Benzininiai ir dyzeliniai iki 1,6 l darbinio tūrio varikliai dirba efektyviai, be uždelsimo. Ženevoje debiutuos naujas turbodyzelis – 118 kW/160 AG, 1,6 l „BiTurbo CDTI“ agregatas, išvystantis maksimalų 350 Nm sukimo momentą.

Mažesnis svoris reiškia mažesnes degalų sąnaudas ir didesnį manevringumą.

Šis variklis derinamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, „Start/Stop“ sistema ir mažo pasipriešinimo riedėjimui padangomis. Su šiuo varikliu „Sports Tourer“ 100 kilometrų nuvažiuos sunaudojęs vos 4,1 l dyzelino (CO2 emisija: 109g/km, 108g/km – penkiaduris sedanas). Abu variantai, tiek penkiaduris, tiek ir „Sports Tourer” gali pasiūlyti daugiau erdvės salone, nors išoriniai kėbulo matmenys sumažėjo (penkiaduris) ar išliko tokie patys („Sports Tourer”). Tai labiausiai pajus gale sėdintys keleiviai, kuriems erdvė padidėjo 35 mm, o kojoms vietoms atitinkamai padaugėjo 28 mm. Naujas „Astra Sports Tourer“ galės pervežti ir didesnį krovinį – iki 1630 l, o tai yra 80 l daugiau nei pirmtakas. Didesnę bagažinę pasiekti dar patogiau – tereikia vos vieno kojos judesio po galiniu bamperiu ir bagažinės durys atsivers.  

Naujas sportinis „Astra TCR“

Be naujo penkiadurio sedano ir „Sports Tourer“, „Opel“ Ženevos parodoje pirmą kartą tarptautinei auditorijai pristatys naują sportinį „Astra TCR“. Galingas 2,0 l variklis su turbina išvysto 330 AG ir maksimalų 420 Nm sukimo momentą. Tai naujas kėbulinių automobilių lenktynių narys iš Riuselsheimo. Galia priekiniams ratams perduodama per dviejų diskų sankabą ir 6 pavarų sekvencinę greičių dėžę, kurios pavarų perjungimo svirtelės sumontuotos ant vairo. Perjungiant žemesnę pavarą automatizuota dvigubos sankabos sistema sukuria ypatingą stabilumą.

Lenktyninį automobilį stabdo 378 mm priekiniai stabdžių diskai ir 6 stūmoklių stabdžių apkabos bei 265 mm galiniai stabdžių diskai su 2 stūmoklių stabdžių apkabomis. Automobilis su klientų komandomis debiutuos kai kuriuose TRC čempionato etapuose dar šiais metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais