Kol kas siūlomi du varikliai – 1,5i VTEC ir 1,6i DTEC. Jų galingumas siekia atitinkamai 130 ir 120 arklio jėgų. Abu motorai komponuojami su mechaninėmis arba automatinėmis pavarų dėžėmis. Galia bus perduodama į priekinius ratus.
Automobilio kūrėjai negailėjo gerų medžiagų kurdami interjerą. Malonios liesti ir mikštos medžiagos dera su chromuota apdaila. Inovatyvumo suteikia ir septynių colių lietimui jautrus ekranas, įmanoma interneto prieiga.
Bene didžiausia šio šeimai skirto modelio naujiena – degalų bako montavimo vieta. Jis rado vietą po priekinėmis sėdynėmis. Dėl tokio inžinerinio sprendimo atsirado galimybė plačiau išnaudoti galines sėdynes ir atsiradusią erdvę.
Mėgstančių išvykas „HR-V“ taip pat nuvilti neturėtų, mat jo bagažinės tūris siekia 453 litrus, o nulenkus galines sėdynes erdvė padidėja iki 1026 litrų.
Kad kelionės būtų saugios, vairuotojui talkins kelio ženklų atpažinimo, įspėjimo apie susidūrimo pavojų ir kitos aktyvios bei pasyvios saugos sistemos.
Manoma, kad „Honda HR-V“ rinkoje dėl pirkėjų dėmesio kovos su „Nissan Juke“, „Opel Mokka“ ir „Renault Captur“.