Savo tikslams įgyvendinti „Brabus“ pasirinko vieną greičiausių ir galingiausių pasaulyje visais ratais varomų automobilių – „Mercedes S63 AMG Coupe“.
„Brabus“ neapsirobojo vien kompiuterio programos pakeitimais, tačiau pridėjo rankas ir prie variklio. Automobilio variklyje buvo įdėtas ilgesnis alkūninis velenas, kaltiniai stumokliai, cilindrai tapo didesni, o tokie pokyčiai lėmė, kad automobilio variklio darbo tūris išaugo nuo 5,5 iki 6 litrų.
Prie viso to „Brabus“ dar sumontavo du turbokompresorius, pakeitė išmetimo sistemą ir išgavo 850 arklio jėgų esant 5400 apsisukimų per minutę. Šio monstro sukimo momentas – 1450 Nm, tačiau elektronika jį riboja iki 1150 Nm. Variklis galią į visus keturis varančiuosius ratus siunčia per septynių laipsnių automatinę pavarų dėžę.
Beje, „Brabus“ pagal užsakymą gali pagaminti modelį, varomą tik galine ašimi. Automobilius taip pat modifikuota važiuoklės sistema ir jis už standartinį modelį žemesnis dar 15 milimetrų.
Po „Brabus“ patobulinimų šis „Mercedes“ iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 3,5 sek, o 200km/val. greičiu skrieja jau po 9,4 sek. Maksimalus greitis, kurį riboja elektronika, siekia 350 km/val.
Automobilio išorę papuošė agresyvi apdaila, nauji bamperiai, anglies pluošto difuzoriai, į bagažinės dangtį integruotas spoileris. Be jau minėtos modifikuotos išmetimo sistemos „Brabus“ dar siūlo išskirtinius lengvojo lydinio ratlankius, kurių diametras svyruoja nuo 18 iki 22 colių.
Automobilio interjeras taip pat sulaukė dizainerių prisilietimo. Čia panaudota aukštos kokybės, minkšta oda, persiūta vario spalvos siūlais. Net 219 detalių padengta ta pačia spalva, kokia nudažyti ir automobilio ratlankiai. Salone taip pat naudojamas anglies pluoštas, „Alcantara“ medžiaga.