„Hazumi“ japoniškai reiškia „šuolis“ arba „pašokti“ ir šis žodis puikiai tinka nedideliam energijos kamuoliukui, pirmą kartą parodytam Ženevoje.
„KODO galima išreikšti grakščiomis, vingiuotomis linijomis arba ritmingais, kampuotais štrichais. Judesys gali būti įvairus, tačiau toks pat gražus ir efektyvus. „Hazumi“ išreiškia sprogstamą energiją, įkūnija gyvūną, susitelkusį šuoliui. Nepaisant nedidelio kūno, „Hazumi“ negalima nepastebėti, o jo išvaizda byloja apie malonumą vairuoti“, - sakė „Hazumi“ vyriausiasis dizaineris Ryo Yanagisawa.
„Hazumi“ iš tiesų primena pasirengusį šuoliui žvėrį – vizualiai jo kabina pasislinkusi arti galinės ašies, žemai įtaisyti priekiniai žibintai ir dideli ratai leidžia lengvai įsivaizduoti prigludusį gepardą, kuris po akimirkos pasileis paskui antilopę. Mažas, tačiau ne tiek mielas, kiek stiprus, sportiškas ir žinantis savo vertę – toks yra „Hazumi“, kuriame KODO dizainas pasiekė didžiausią koncentraciją ploto vienete.
Koncepcinio modelio salonas sukurtas vadovaujantis tais pačiais principais – koncentruotas, dinamiškas, tačiau funkcionalus ir patogus.
Po nedideliu automobilio kapotu įtaisytas visiškai naujas 1,5 litro darbinio tūrio dyzelinis SKYACTIV-D variklis, išsiskiriantis puikia trauka be jokių duobių ir itin maža anglies dvideginio emisija, neviršijančia 90 g kilometrui kelio. „Mazda“ teigimu, naujasis dyzelis visiškai atitinka griežtus „Euro 6“ aplinkosaugos reikalavimus.
Kompaktiškame automobilyje taip pat įrengta naujos kartos saugumo sistema „i-Activesense“ – patobulinta „Mazda Proactive Safety“. Ši sistema apima tiek pasyvaus saugumo sprendimus, tiek pagalbines sistemas, kurios veikia koordinuotai.