Ženevoje pristatytas penktos kartos „Clio“ – didelio „Renault“ plano dalis

Ženevoje „Renault“ pristato visiškai naują „Clio“ – penktosios kartos automobilių ikoną, kurių iš viso buvo parduota per 15 mln. vienetų. Debiutavęs 1990 m., „Clio“ tapo geriausiai visame pasaulyje parduodamu „Renault“ grupės modeliu.
Ženevoje pristatytas penktos kartos „Renault Clio“
Ženevoje pristatytas penktos kartos „Renault Clio“ / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

„Clio“ nuo 2013 metų yra ir populiariausias B segmento automobilis Europoje. „Clio I“ debiutavo 1990 m. Na, o „Clio V“, be abejo, su juo jau nepalyginamas. Juo labiau kad į kompaktinį modelį perkeltos modelių „Mégane“ ir „Espace“ technologijos.

„Clio“ yra didelio „Renault“ plano dalis

Naujasis „Clio“ yra vienas pirmųjų „Drive the Future (2017–2022)“ plano „Renault“ grupės modelių. Pristatytas 2017 m. rudenį, planas turi tris pagrindines kryptis:

1. Elektrinę. Iki 2022 m. „Renault“ grupė pristatys 12 elektrifikuotų modelių. Naujasis „Clio“ yra pirmasis automobilis, kuris turės „Renault“ sukurtą hibridinę „E-Tech“ variklio technologiją.

2. Junglumo. Taip pat iki 2022 m. svarbiausiose rinkose bus pristatyti tinklo duomenis naudojantys automobiliai. Naujasis „Clio“ turi modernią multimedijos sistemą, susietą su internetu.

3. Savavaldę. Iki 2022 m. bus pristatyta 15 modelių, kurie turės savavaldžio važiavimo technologijas. Naujasis „Clio“ yra miesto automobilių pradininkas, kuriame bus diegiamos savavaldžio važiavimo technologijos.

Pagamintas ant elektromobilių platformos

Ši strategija paremta kuriant bendras technologijas ir naudojant naujas platformas, tokias kaip „CMFB“, – naujasis „Clio“ yra pirmasis naujos platformos elektrinius ir elektroninius modulius naudojantis
automobilis. Šioje platformoje gali būti diegiamos naujausios technologijos, taip prisitaikant prie rinkos poreikių.

Naujos kartos „Renault“ modelių pionierius – naujasis „Clio“ – taip pat gali turėti ir „R.S. Line“ versiją ir prabangiąją „INITIALE PARIS“.

Ryški naujojo „Renault Clio“ revoliucija salone

Tą pastebėti pakanka akimirkos. Pirkėjų vertinama kokybė ir salono ergonomika buvo naujojo „Clio“ interjerą kūrusių dizaino komandų prioritetas. Salonas yra visiškai kito kokybės lygio su apdailai panaudotomis aukščiausios klasės medžiagomis, minkšta prietaisų skydelio, durelių ir centrinės skydelio dalies apdaila ir itin kruopščiu surinkimu. Ne toks masyvus, todėl salone užtikrinantis daugiau erdvės, ir su daugiau naujų technologijų, naujojo „Clio“ pažangus „Smart Cockpit“ prietaisų skydelis yra patogesnis vairuotojui, o jo banguotos formos dar labiau pabrėžia erdvę.

Naujajame „Clio“ įdiegtos šiame segmente anksčiau nematytos technologijos, pavyzdžiui, mieste itin patogus elektrinis stovėjimo stabdys, tapo prieinamos visiems.

Multimedijos ekranas

Svarbiausias „Smart Cockpit“ prietaisų skydelio elementas yra 9,3 colių įstrižainės didžiausias kada nors „Renault“ automobilyje sumontuotas ekranas. Vertikali ir šiek tiek išgaubta planšetė, įkvėpta „Espace“ ekrano, vizualiai padidina prietaisų skydelį, ir taip salonui suteikia šiuolaikiškesnę išvaizdą ir didesnį patogumą naudotis.

Į vairuotoją pakreiptame ekrane su naująja „EASY LINK“ junglumo sistema itin patogiai valdomos multimedijos, navigacijos ir pramoginės programos, taip pat „MULTI-SENSE“ nustatymai.

Skaitmeniniai rodmenys

Naujajame „Clio“ pirmą kartą buvo sumontuotas skaitmeninis ekranas, pakeitęs tradicinius analoginius rodmenis – ši technologija atkeliavo tiesiai iš aukštesnės klasės segmento modelių. TFT technologijos
ekranas, kurio įstrižainė siekia nuo 7 iki 10 colių, gali būti itin lengvai pritaikytas patogiai naudotis, o 10 colių versijos ekrane rodoma ir GPS navigacijos sistema. Su dviem 9,3 ir 10 colių įstrižainės
ekranais, naujasis „Clio“ yra didžiausius ekranus klasėje turintis automobilis.

Prietaisų skydelis

Ypač daug dėmesio skirta visiškai naujam „Clio“ prietaisų skydeliui. Jis suskirstytas į tris dalis:

  • viršutinę dalį su minkštu paviršiumi,
  • minkštai padengtą ir pritaikomą centrinę skydelio dalį
  • ir apatinę funkcionalią dalį su daiktadėže.

Banguojančios prietaisų skydelio linijos vizualiai dar labiau praplatina priekinę salono dalį, o šį įspūdį sustiprina ir horizontalios centrinės ir šoninės vėdinimo sistemos grotelės. Žemiau centrinio ekrano buvo sumontuoti itin ergonomiški ir patogūs naudotis mygtukai ir klimato kontrolės valdikliai.

Vairas

Naujas ir elegantiškesnis vairas, sumontavus kompaktiškesnę nei ankstesniame modelyje oro pagalvę, yra mažesnis, todėl vairuotojas geriau mato prietaisų skydelį. Su suformuotomis patogiomis zonomis
pirštams ir plokštesniu apvadu, vairą laikyti yra vienas malonumas.

Jame sumontuoti nauji, daugiau funkcijų turintys šviečiantys mygtukai, o pirkėjų vertinamos kokybės pojūtį dar labiau sustiprina matinio chromo apdaila.

Centrinė skydelio dalis

Centrinė skydelio dalis yra labai svarbus naujojo „Clio“ pažangaus „Smart Cockpit“ prietaisų skydelio elementas. Ją sumontavus aukščiau buvo užtikrinta geresnė ergonomika, o čia esančia trumpesne pavarų svirtimi naudotis itin patogu. Centrinės skydelio dalies, kurios paviršius yra minkštas, o išorinis kraštas turi ypatingą apšvietimą, išvaizdą galima keisti ir pritaikyti prie salono apdailos.

Praktiškos daiktadėžės apatinėje skydelio dalyje su belaidžiu telefono įkrovimu suteikia dar daugiau patogumo.

Modernesnė ir išraiškingesnė išorė

Žvelgiant iš bet kurios pusės elegantiškesnis ir dinamiškesnis naujasis „Clio“ paveldėjo jausmingas pirmtako kėbulo linijas.

Naujasis modelis tapo ekspresyvesnis, bet išlaikė aptakias formas, o priekyje ant variklio gaubto esančiomis briaunomis pabrėžiami atletiški bruožai. Priekinės grotelės yra didesnės, o ryškesnių formų priekinis buferis turi itin išraiškingą centrinę dalį su papildomomis grotelėmis geresniam variklio aušinimui.

Kalbant apie dydį, naujasis „Clio“ už pirmtaką yra 12 mm trumpesnis
(4050 mm ilgio, 1798 mm pločio), bet turi erdvesnį saloną. Užtikrinant geresnę aerodinamiką ir labiau atletišką išvaizdą, aukštis buvo sumažintas 8mm iki 48mm spoilerio gale (bendras aukštis 1440 mm).
17 colių skersmens ratlankiai (priklauso nuo komplektacijos) dar labiau pabrėžia dinamišką automobilio išvaizdą.

Tokios detalės, kaip ryklio peleko formos antena, visų šviesų LED žibintai, nuožulni galinė dalis ir chromo apvadais įrėminti langai suteikia dar šiuolaikiškesnę išvaizdą ir padidina pirkėjų vertinamą kokybės pojūtį.

Kėbulo spalvos

Naujasis „Clio“ siūlomas su keliomis naujomis spalvomis, tokiomis kaip „Valencia Orange“, „Vison Brown“ ir „Celadon Blue“. Pabrėžiant naujojo „Clio“ gyvybiškumą, nauja „Valencia Orange“ spalva sukuria neįtikėtinai gilų spindesį, kurį suteikia ypatingas oranžinio atspalvio lakas – ši technologija pirmą kartą pritaikyta automobilių pramonėje.

Iš viso naujasis „Clio“ gali būti dažomas 11 skirtingų spalvų ir turi tris išorės apdailos paketus (raudoną, oranžinį ir juodą).

Oro nukreipimo angos

Naujasis „Clio“ yra pirmasis modelis, kurio priekinių ratų arkose yra oro nukreipimo angos. Šie ortakiai mažina pasipriešinimą ir pagerina aerodinamiką, taip mažinant degalų sąnaudas.

Dar vienas privalumas – dar dinamiškesnis ir sportiškesnis naujojo „Clio“ įvaizdis.

Priekiniai žibintai

Net bazinės naujojo „Clio“ komplektacijos modelio priekiniai žibintai turi visų šviesų LED technologiją ir C formos šviesos elementus, būdingus tik „Renault“ automobiliams. Jie naujajam „Clio“ suteikia dar
ekspresyvesnę išvaizdą, o žibintai viršuje yra paryškinti elegantišku deimanto briaunų raštu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos