Tačiau parodos lankytojai „Kia“ stende išvydo ne tik „Optima Sportswagon“. Svečiai turi galimybę susipažinti ir su naujuoju „plug-in“ tipo hibridiniu „Optima“ sedanu bei hibridiniu visureigiu „Niro“. Dabar pačiame įkarštyje pulsuojančioje Ženevos parodoje šie modeliai prisistato Europai, o pasauliniai debiutai jau įvyko vasario mėnesį vykusioje 2016 m. Čikagos automobilių parodoje.
„Šie trys modeliai „Kia“ kompanijai reiškia debiutus trijuose naujuose segmentuose. Ateinančiais metais jie padės augti mūsų įmonės pardavimams Europoje“, - sakė „Kia Motors Europe“ vadovas Michaelis Cole.
„2015 metų SPORTSPACE koncepcinis modelis parodė aiškias naujausios kartos „Optima“ dizaino gaires, o „Sportswagon“ yra tarsi puikus kūrėjų rezultatas su papildomu stiliaus ir praktiškumo prieskoniu. Mes nusprendėme tuo pat metu pristatyti pirmąjį universalą ir pirmąjį „plug-in“ tipo hibridinį modelį siekdami parodyti savo įsipareigojimų labai svarbiam sektoriui vykdymą bei pritraukti naujų privačių pirkėjų ir įmonių“, - pridūrė M.Cole.
„Kia Niro“ kreipiasi į mūsų klientus Europoje siūlydamas unikalų visureigiams būdingo praktiškumo, „Kia“ prekinį ženklą garsinančio modernaus stiliaus ir nuo hibridinių modelių neatsiejamo ekonomiškumo derinį. „Niro“ užpildo tuščią nišą hibridinių visureigių, pasižyminčių mažu emisijų kiekiu, segmente ir leidžia pritraukti visai kitokio tipo pirkėjus. Per pastaruosius penkerius metus hibridinių automobilių pardavimai Europoje išaugo dvigubai. Naujausiais duomenimis, jų pardavimai Europoje iki 2020 metų turėtų siekti 700 000 kasmet,“ - tvirtino M.Cole.
Pasaulinė naujojo „Kia Optima Sportswagon“ premjera
Pirmojo „Kia“ D segmentui priklausančio šeimyninio universalo „Optima Sportswagon“ kūrėjai įkvėpimo sėmėsi iš 2015 metų SPORTSPACE koncepcinio modelio. Specialiai Europos rinkai sukurtas „Optima Sportswagon“ vilioja savo pritrenkiančiu eksterjeru, aukšta interjero kokybe bei universalams būdingu praktiškumu.
Universalo kėbulo matmenis „prisijaukinęs“ „Optima Sporstswagon“ didžiuojasi savo ergonomiškumu bei siūlo kur kas daugiau praktiškumo nei daugelis kitų šios klasės šeimyninių modelių. Sumanus, kroviniams skirtą vietą padidinantis 40:20:40 proporcijomis padalijantis inžinerinis sėdynių nulenkimo sprendimas priklauso standartinės įrangos paketui. Dėl šio sprendimo galima vežti ilgus daiktus (slides, snieglentes), netrukdant patogiai sėdėti galiniams keleiviams. Praktiški vairuotojai tikrai įvertins apsauginį, bagažo skyrių nuo galinių sėdynių skiriantį tinklą bei lagaminams neleidžiančius slysti bėgelius. Žemas ir platus slenkstis bei automatiškai bagažinę atidaranti „Smart Power Tailgate“ funkcija padeda patogiau sukrauti didelius ir sunkius krovinius.
Naujausia „Kia“ audiovizualine navigacine (AVN) sistema aprūpintas „Optima Sportswagon“ yra vienas pirmųjų KIA modelių, turinčių „Android Auto“ sistemą, kuri leidžia prijungti „Android“ operacinę sistemą turinčius telefonus (5.0 „Lollipop“ ir aukštesnio lygio) bei „Apple CarPlay“ sistemą (nuo 2016 m. pabaigos), skirtą „iPhone 5“ ir naujesniems telefonams. Abi sistemos suteiks galimybę naudotis pramoginėmis sistemomis, populiariomis aplikacijomis bei valdyti pagrindines telefono funkcijas balsu.
„Optima Sportswagon“ pirkėjai galės rinktis 1,7 l turbodyzelinį arba 2.0 l CVVL („continuously-variable valve lift“) benzininį variklį. GT serijos modeliams bus skirtas galingas ir dinamiškas 2.0 l T-GDI („turbocharged gasoline direct injection“) variklis.
„Plug-in“ hibridinio modelio debiutas Europoje
Ženevos automobilių parodoje pirmąjį prisistatymą Europos pirkėjams švenčia ir pirmasis „Kia“ „plug-in“ tipo hibridinis „Optima“ modelis. Jis prekybos salonus Europoje pasieks paskutinį šių metų ketvirtį. Modernusis hibridinis modelis papildys „Optima“ linijos šeimą bei išplės žemomis emisijomis pasižyminčių modelių gretas.
Naujasis „Optima Plug-in Hybrid“ turi 9,8 kWh talpos ličio polimerų bateriją, kuri puikiai dera su 50 kW galios elektros varikliu. Šis tandemas leidžia vien „elektriniu“ režimu nukeliauti daugiau nei 54 km, važiuojant 120 km/h greičiu, bei pretenduoti į vidutinės klasės segmento elektromobilių lyderių gretas. Šio modelio CO2 emisijos siekia vos 37 g/km, taigi jo eksploatacijos kaina bus patraukli tiek privatiems klientams, tiek įmonėms.
Moderniausios hibridinės technologijos bus derinamos su produktyviu 2.0 l „Nu“ keturių cilindrų GDI (angl. „gazoline direct injection“) varikliu su tiesioginiu degalų įpurškimu, pasižyminčiu 153 AG galia ir 189 Nm sukimo momentu. Bendra abiejų variklių galia sieks 202 AG, esant 6000 aps./min.
„Optima Plug-in Hybrid“ kūrėjai pasirūpino geresnę aerodinamiką garantuojančiais komponentais, įskaitant patobulintą priekinį ir galinį bamperius bei naujas aktyvias radiatoriaus aušinimo groteles groteles. Dėl šių sprendimų modelio oro pasipriešinimo koeficientas siekia tik 0,25 Cd ( „Optima“ sedano – 0,27 Cd).
„Optima Plug-in Hybrid“ baterijos galios regeneracija ir energijos taupymu rūpinasi dvi pažangios technologijos – regeneracinė stabdžių sistema ir šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo (HVAC) sistema. Ji turi tik į vairuotoją orientuotą „driver-only“ funkciją, taupančią energiją. Vėliau šiais metais Europos pirkėjai galės naudotis ekonomiškumu besirūpinančia „Coasting Guide Control“ (CGC) funkcija, kuri vairuotojui sufleruos, kada judėti laisvąja eiga, o kada pradėti stabdyti.
Naujojo „Kia Niro“ debiutas Europoje
Pirmą kartą Europos publikai prisistatęs ekonomiškumu pasižymintis visureigis „Kia Niro“ gimė modifikavus „Kia“ platformas ir pritaikius specifines hibridines technologijas.
„Kia Niro“ gimė modifikavus „Kia“ platformas ir pritaikius specifines hibridines technologijas.
„Kia Niro“ gali pasiūlyti praktiškumą, visureigiams įgimtą erdvumą ir hibridinėms technologijoms būdingą ekonomiškumą. Iki širdies gelmių hibridinis, tačiau itin stilingas, modernus ir praktiškas automobilis neabejotinai išsiskiria iš kitų to paties segmento atstovų. Žemas CO2 emisijų lygis (89 g/km) užtikrins mažas eksploatacines išlaidas.
Pasiekti žemą emisijų bei degalų sąnaudų lygį „Kia Niro“ padeda hibridinės technologijos, derinamos su ekonomišku vidaus degimo varikliu. „Kia“ 1,6 l keturių cilindrų „Kappa“ variklis išvysto 103 AG galią ir 147 Nm sukimo momentą. Šis variklis derinamas su 32 kW elektriniu motoru ir 1,56 kWh ličio polimerų baterijomis. 140 AG bendra galia ratams perduodama per modernią šešių pavarų dvigubos sankabos transmisiją (6DCT) bei leidžia pasiekti maksimalų 264 Nm sukimo momentą.
„Niro“ yra sukurtas taip, kad jo šeimininkas neabejotų vairuojantis itin praktišką, patogų, erdvų ir modernų automobilį bet kokioje situacijoje. Jo 421 l talpos bagažinė visada pasiruošusi priimti iššūkius. Nuo paskutiniojo šių metų ketvirčio „Niro“ galės pasiūlyti ir priekabos vilkimo galimybę. Tai labai retas reiškinys hibridinių automobilių klasėje. „Niro“ galės tempti iki 1300 kg sveriančius krovinius.
„Niro“ prekybai jau bus pasiruošęs gegužės mėnesį, o prekybos salonus Europoje pasieks trečiąjį 2016 m. ketvirtį.
Kaip ir visi Europoje parduodami „Kia“ modeliai „Niro“, „Optima Sportswagon“ ir „Optima Plug-in Hybrid“ turės 7-erių metų 150 000 km garantiją.