Ženevos automobilių parodoje limuziną sau rastų net ir išrankiausias prezidentas

85-oje Ženevos automobilių parodoje pristatomi ne tik įprasti ir kasdieniam važinėjimui skirti nauji automobiliai, bet ir itin prabagūs limuzinai, į kuriuos negėda būtų sėsti net ir aukčiausio rango šalių vadovams.
„Mercedes-Benz Pullman“
„Mercedes-Benz Pullman“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Mercedes-Benz Pullman“ – tai limuzinas, kuris praeityje jau sulaukė pripažinimo prezidentų, karalių ir diktatorių gretose. Sėkme praeityje pasižymėjusį modelį buvo nuspręsta atnaujinti, oficialiam „Mercedes – Maybach Pullman“ debiutui pasirinkta Ženeva.

Visiškai naujas modelis – tikras prabangus limuzinas. Jo ilgis siekia net 6,4 metro ir šiuo aspektu jis lenkia net legendinį „Mercedes G63 AMG 6x6“. Automobilio salone gausu prabangos elementų, o naudojamos medžiagos – aukščiausios kokybės.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Mercedes-Benz Pullman“
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Mercedes-Benz Pullman“

Salone esančios keturios sėdynės primena masažinius krėslus, o garso aparatūra ir vaizdo monitoriai čia montuojami tik aukščiausios kokybės ir kurti specialiai šiam modeliui. „Mercedes – Maybach Pullman“ – tikras karaliaus ar prezidento automobilis, prabangos etalonas.

Limuziną į priekį varys šešių litrų, dvylikos cilindrų benzininis variklis, kurio galia siekia 523 arklio jėgas, o prie sėdynių lipdys 829 niutonmetrų sukimo momentas. Stebina tai, kad sukimo momento viršūnė pasiekiama esant vos 1900 apsisukimų per minutę.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Mercedes-Benz Pullman“
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Mercedes-Benz Pullman“

Norint įsigyti ši limuziną tektų sumokėti beveik pusę milijono eurų, tačiau prezidentai veikiausiai rinktųsi šarvuotą versiją, kurios kaina bus didesnė dar ketvirtadaliu milijono eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis