Ženevos automobilių parodoje „Volkswagen“ pristato „I.D. VIZZION“, kuriam nereikia vairuotojo

2020 metų pradžioje „Volkswagen“ pradės prekybą naujais vizionieriško dizaino elektriniais automobiliais, galinčiais nuvažiuoti ilgus atstumus. Tai - „I.D.“ šeima.
„Volkswagen“ Ženevoje pristato „I.D. VIZZION“
„Volkswagen“ Ženevoje pristato „I.D. VIZZION“ / VAG nuotr.

Šiuo metu vykstančioje tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje „Volkswagen“ pristato naująjį „I.D.“ šeimos narį: „I.D. VIZZION“, kuris autonomiškai važiuoja bei yra valdomas balso ir gestų pagalba. Be to, savo dirbtinio intelekto dėka jis gebės ir mokytis.

VAG nuotr./„Volkswagen“ Ženevoje pristato „I.D. VIZZION“
VAG nuotr./„Volkswagen“ Ženevoje pristato „I.D. VIZZION“

Ženevos automobilių parodoje - "Volkswagen" naujiena su virtualiu asistentu

Su „I.D. VIZZION“ bendraujama virtualiai per išplėstinę realybę. Komunikavimo technologija yra tokia pažangi, kad virtualus asistentas gali mokytis ir bendrauti empatiškai.

„I.D. VIZZION“ yra išmanus įrenginys ant ratų, kuriam nereikia vairuotojo, ‒ jis pats juo tampa. Kaip skaitmeniniame pasaulyje – viskas visapusiškai sujungta. Keleiviai gali atsipalaiduoti, bendrauti, dirbti ir nustatyti kitą kelionės tikslą. Komunikacija tarp žmogaus ir mašinos yra intuityvi ir paprasta valdyti. Taip yra dėl išplėstinės realybės, organiško kalbos valdymo bei modernių mišrios realybės akinių - „HoloLens“, sukurtų „Microsoft“ įmonės.

VAG nuotr./„Volkswagen“ Ženevoje pristato „I.D. VIZZION“
VAG nuotr./„Volkswagen“ Ženevoje pristato „I.D. VIZZION“

Automobilio virtualusis asistentas valdomas gestais ir balsu. Kelionės tikslas taip pat nustatomas balsu arba per išmanųjį įrenginį. „I.D. VIZZION“ asistento sistemos gali kasdien prisitaikyti prie naudotojų dėl savo gebėjimo mokytis. Sistema atpažįsta vartotojų poreikius ir norus – tokius, kaip sėdynių nustatymai, oro kondicionavimo temperatūra ar pamėgti grojaraščiai – ir pati autonomiškai aktyvuoja šias funkcijas pagal situaciją.

Veido atpažinimo funkcija

„I.D. VIZZION“ užtikrina saugumą naudodama veido atpažinimo funkciją, kad automobilis nepatektų į netinkamo vartotojo rankas. Balso ir gestų kontrolė padeda išvengti valdymo klaidų. Automobilis gali komunikuoti su aplinka projektuodamas vaizdus, pavyzdžiui, šviesdamas „zebro“ linijas gali įspėti pėsčiuosius ar dviratininkus, jog automobilis juos pastebėjo ir stabdo, tad jie gali saugiai kirsti kelią. Galiausiai, šio automobilio autonominis valdymas yra aukščiausio lygio (penkto), ir tai žymiai sumažins eismo įvykių skaičių.

Atvira „I.D. VIZZION“ automobilio erdvė yra tarsi namų poilsio zona ant ratų, kuri gali būti pritaikyta skirtingiems kelionių režimams. Atsipalaidavimui, darbui, žaidimams ar bendravimui – lengvai išpildomi pageidavimai. Jei reikia, langai gali būti elektrochemiškai užtamsinami, o trikdantys aplinkos garsai pašalinti aktyvios triukšmo slopinimo sistemos dėka. Koncepcinis automobilis naudoja keleivių fizinio aktyvumo įrenginius (laikrodžius) ir „HoloLens“ akinių sensorius tam, kad nustatytų reikiamą oro kondicionavimo režimą. Taip „I.D. VIZZION“ tampa naujos eros išmaniaisiais mobiliais namais.

„I.D. VIZZION“ aprūpintas elektrine visų varančiųjų ratų sistema su dviem elektriniais varikliais, kurie išvysto 225 kW galią, turi 111 kW aukštos įtampos bateriją bei įveikia iki 665 kilometrų atkarpą. Automobilis yra 5,163 m ilgio, 1,947 m pločio ir 1, 506 m aukščio.

Atstumas tarp priekinių ir galinių ratų (3 100 mm) bei stogo dalis yra ypatingai ilgos, o priekinė ir galinė iškyšos – trumpos. Esminis „I.D. VIZZION“ automobilio dizaino tikslas – jo keleivių gerbūvis. Viduje keleiviai mėgaujasi maksimaliai atvira interjero erdve. O „I.D. VIZZION“ proporcijos perteikia unikaliai dominuojančią ir dinamišką išvaizdą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis