Be daugybės akį traukiančių dizaino patobulinimų, Europai bus pademonstruotas ir visiškai naujas 1,0 l T-GDI variklis su tiesioginiu degalų įpurškimu (angl. „turbo gazoline direct injection“) bei nauja moderni septynių pavarų dvigubos sankabos transmisija.
GT linijos „aksesuarai“: universalumas ir nauja išvaizda
Debiutui besiruošianti „GT Line“ linija pirkėjus vilios naujojo „Kia cee‘d GT“ ir „pro_cee‘d GT“ išvaizda bei tradicinio „cee‘d“ universalumu. „GT Line“ linijos bruožus turės visos trys „cee‘d“ kėbulo versijos: penkių durų hečbekas „cee‘d“, trejų durų kupė „pro_cee‘d“ ir universalas „cee‘d Sportswagon“.
„GT Line“ pagrindiniai eksterjero bruožai – agresyvūs „ice-cube“ LED dienos šviesos žibintai, kuriuos turi „cee‘d GT“ modelis, bei gilesni bamperiai, juosiantys tradicines „tigro nosies“ groteles. Tiek „cee‘d“ hečbekas, tiek „pro_cee‘d“ gale turės platesnį GT bamperį ir dvigubus išmetamuosius vamzdžius, o „Sportswagon“ – dar ir įmantrų galinį difuzorių. Visi „GT Line“ modeliai vilios žavinga slenksčių apdaila, LED žibintais bei naujais stilingais 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais.
„GT Line“ interjeras pasižymės dar aukštesne kokybe ir sportiška atmosfera. Būsimųjų modelių šeimininkų akis džiugins klasiški pilkos, baltos arba juodos spalvos dygsniuoti sėdynių apmušalai, stilingai į bendrą visumą įsiliejantys „GT Line“ logotipai, juodos spalvos odinis vairas su „piano black“ intarpais bei aliuminio pedalai. Prietaisų skydelyje dėmesį iškart patraukia naujas aliuminio spalvos „START/STOP“ mygtukas, kiti stilingi dizaino sprendimai, apšviestos USB ir AUX-IN jungtys ir chromo apdaila aplink ventiliacines angas ir langų reguliavimo mygtukus.
„Kia“ „mažylio“ – 1,0 l T-GDI trijų cilindrų variklio – debiutas
Drauge su naująja „cee‘d GT Line“ modelių gama, „Kia“ visuomenę supažindins ir su visiškai nauju 1,0 l trijų cilindrų T-GDI varikliu, kurio kūrėjų pagrindinis tikslas buvo pagerinti ekonomiškumą, sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį bei pasirūpinti, kad dėl to nenukentėtų jo techninės savybės bei reakcija į vairuotojo komandas. Ir tai tik pirmasis iš „Kia“ planuojamų sukurti sumažintos talpos variklių gamos.
1.0 l T-GDI variklis pasižymi 120 AG galia ir 172 Nm sukimo momentu. Debiutavęs, šis variklis atsinešė ir kilnią misiją – garantuoti mažesnes CO2 emisijas negu „cee‘d“ modeliams būdingas 1,6 l GDI benzininis variklis, tačiau užtikrinti praktiškai nepakitusias dinamines charakteristikas. Kartu su nauju mažuoju varikliu derinama ekonomiškumui tarnaujanti „Kia“ „Stop & GO“ sistema, kuri ne tik taupo degalus, bet ir rūpinasi mažesnėmis teršalų emisijomis. Būsimieji pirkėjai taip pat galės rinktis ir šešių pavarų mechaninę transmisiją.
„Kia“ „Namyang R&D“ centre Korėjoje sukurtas variklis turi aukšto slėgio tiesioginio kuro įpurškimo sistemą, pažangią variklio aušinimo sistemą ir integruotą išmetimo kolektorių, kuris atsakingas už švaresnes emisijas.
Variklio sumažinimo strategijos kertiniai akmenys buvo ypatingai staigi variklio reakcija į komandas ir efektyvus kuro degimo procesas. Ateityje planuojama šį 1.0 l T-GDI variklį montuoti ir į kitus Europoje parduodamus „Kia“ modelius.
Galingesnis ir efektyvesnis dyzelinis variklis
„Kia cee’d“ tradicinis 1,6 litrų CRDi dyzelinis variklis taip pat buvo atnaujintas ir pritaikytas naujajai „GT Line“ gamai. Jo galia nuo 128 AG padidėjo iki 133 AG (sukimo momentas - nuo 265 iki 285 Nm). Su šiek tiek padidinta galia šio variklio didžiausias sukimo momentas dabar gali būti pasiektas nuo žemesnių variklio apsukų.
Tikėtina, kad pasibaigus homologacijos procesui CO2 emisijas taip pat pavyks nežymiai sumažinti.
Nauja septynių pavarų transmisija su dviguba sankaba
Naujoji „GT Line“ linija turi dar vieną kozirį – visiškai naują septynių pavarų dvigubos sankabos transmisiją (DCT).
Kaip ir 1,0 l T-GDI variklis, naujoji DCT transmisija buvo kuriama kompanijos vidinėmis pajėgomis. Tokia transmisija savyje derina dviejų pavarų dėžių privalumus – iš mechaninės perimtos mažesnės degalų sąnaudos bei sportiškumas, o iš automatinės – komfortabilumas ir sklandumas.
Su 1,6 l CDRi dyzeliniu varikliu, pasižyminčiu 133 AG galia, derinama DCT transmisija gali susidoroti su 300 Nm siekiančiu sukimo momentu ir savo savybėmis gerokai lenkia įprastą šešių pavarų automatinę transmisiją.
Būsimieji savininkai tikrai įvertins DCT automatinės transmisijos spartesnį pavarų persijungimą bei mažesnes eksploatacines išlaidas. Gamintojai tikisi, kad naujoji transmisija taip pat džiugins žemesniu emisijų lygiu ir bus ekonomiškesnė negu dabartinė šešių pavarų automatinė transmisija.
„Kia“ vystymo ir konstravimo komanda siekė, kad naujoji pavarų dėžė modelių įsibėgėjimo (nuo 0 iki 100 km/h) savybes pagerintų 3-4 proc., o kuro ekonomiškumą - 5-7 proc. Po naujosios „GT Line“ pristatymo septynių pavarų DCT transmisija bus komplektuojama ir su kitais „Kia“ modeliais.
„Kia cee’d GT Line“ pardavimo pradžia – 2015 m. IV ketvirtį
Naujosios „Kia cee‘d GT Line“ modeliai „Kia“ atstovybes Europoje turėtų pasiekti ketvirtąjį šių metų ketvirtį. Visiems modeliams kompanija žada suteikti tokią pačią kaip ir kitiems modeliams - 7-erių metų arba 150 tūkst. km garantiją.
Europoje sukurta „Kia cee‘d“ šeima, įskaitant hečbeką, universalą ir „pro_cee‘d“ tridurį modelį, toliau bus gaminama „Kia“ Žilina gamykloje Slovakijoje. 2014 m. Europoje buvo parduota 75 960 „cee‘d“ automobilių ir tai yra vienas geriausiai parduodamų „Kia“ modelių šiame žemyne.