Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje – pasaulinė „Renault 5 E-Tech electric“ premjera

Nors COVID-19 pandemija privertė Ženevos tarptautinės automobilių parodos (GIMS) rengėjus padaryti keleto metų pertrauką, pernai paroda atgimė Katare. O kitą savaitę pagaliau GIMS atvers duris ten, kur ją įpratome matyti – Ženevos Palexpo ekspozicijų centre.
Renault 5 Prototype
Renault 5 Prototype

Jei pernai automobilių gerbėjus sukvietė Miuncheno mobilumo paroda (IAA), tai vasarį jau Ženeva artimiausiu metu vėl taps bene didžiausia automobilių gerbėjų traukos vieta. Čia vasario 26–kovo 3 dienomis vyks jau 91-oji Ženevos tarptautinė automobilių paroda.

Pasak rengėjų, čia savo automobilius demonstruos daugiau nei 20 automobilių gamintojų. Ko gero didžiausia ekspozicija iš Europos automobilių gamintojų galės pasigirti „Renault“. Iš Azijos atstovų labiausiai turėtų nustebinti Kinijos BYD, kuri yra pasaulinė baterijų gamybos lyderė ir neslepia ambicijų žengti į Europos rinką.

„Renault“ Ženevoje pademonstruos ne vieną naujieną, kurių neabejotinai didžiausia – istorijos ir moderniausių technologijų įkvėptas visiškai elektrinis modelis „Renault 5 E-Tech electric“.

„Renault 5 E-Tech electric“ atgaivina kultinį „Renault 5“ modelį, kuriame persipina didinga prancūzų gamintojo istorija su moderniausiomis technologijomis.

Vos 3,92 m ilgio elektrinis mažylis buvo projektuojamas kaip miesto automobilis. Tiesa, jis lygiai taip pat puikiai rieda ir už miesto ribų, kadangi viduje sumontuota 52 kWh baterija viena įkrova leidžia nuvažiuoti iki 400 km (pagal WLTP standartą).

Elektrinis „Renault 5 E-Tech“ yra pirmasis automobilis, pagamintas ant naujosios „AmpR Small“ platformos (buvusios CMF-B EV). Daugiasvirtė galinė pakaba, paprastai sutinkama tik aukštesnių rinkos segmentų transporto priemonėse, prisideda prie stabilumo ir sukibimo su keliu.

Naujajame modelyje įrengtas dvikryptis įkroviklis, kuris leis minėtam modeliui tiekti energiją į tinklą. Ši technologija suteiks galimybę „Renault 5 E-Tech electric“ vairuotojams sutaupyti pinigų įkrovimui ir sumažinti bendras sąskaitas už elektrą, perduodant ją į tinklą.

Daugiau informacijos apie naująją modelį bus atskleista pristatymo metu. Spaudos konferencija, kurioje bus pristatytas „Renault 5 E-Tech electric“, prasidės pirmadienį, vasario 26 d., 9.30 val. ryto Vidurio Europos laiku stende ir bus transliuojama tiesiogiai.

Be kita ko, „Renault 5 E-Tech electric“ yra pirmasis automobilis, kuriame įdiegtas prancūzų gamintojo interaktyvusis avataras „Reno“. Stendo centre esančiame kiaušinio formos demonstraciniame įrenginyje parodos lankytojai galės pabendrauti su šiuo nauju, protingu ir draugišku, charakterio savybėmis trykštančiu kelionių palydovu.

2 900 kv. m ploto stende lankytojai galės išvysti ir daugiau hibridinių ar pilnai elektrinių gamintojo eksponatų, tarp kurių tokie modeliai, kaip „Megane“, „Scenic“, „Espace“ ar „Rafale“.

„Renault“ ekspozicijoje taip pat bus galima pamatyti ir „Renault 5“ atributiką, susijusią su šios markės simboliu, įskaitant „Bonzini“ futbolo stalą ir „Plume“ elektrinį paspirtuką.

Penki unikalūs bendradarbiavimo su Prancūzijos startuoliais projektai

„Renault“, kuri taip pat yra aktyvaus laisvalaikio prekės ženklas, savo kultinio automobilio „Renault 5 E-Tech electric“ pristatymą sustiprins programa „5 Movements“, kurioje dalyvaus penki Prancūzijos judumo sektoriaus startuoliai. Kiekvienas bendradarbiavimo projektas susijęs su gamtos stichija – žeme, vandeniu, oru ar sniegu.

„Reverso“. Pirmoji sulankstoma burinė valtis

Renault nuotr./„Renault 5“ aksesuarai, „Reverso“ pirmoji sulankstoma burinė valtis
Renault nuotr./„Renault 5“ aksesuarai, „Reverso“ pirmoji sulankstoma burinė valtis

Prancūzijos startuolis „Reverso“ pramina naujus kelius su to paties pavadinimo kompaktiška, itin stabilia, standaus korpuso burine valtimi. Ji yra 3,40 x 1,45 m dydžio ir gali būti išardoma į keturias nepriklausomas plūduriančiuojas dalis, todėl ją patogu laikyti ir transportuoti. Dėl pažangiausio dizaino, aukščiausios klasės medžiagų ir rankų darbo Prancūzijoje „Reverso“ yra puikus pasirinkimas nuotykiams vandenyje.

„Evol BMX“. Pirmasis elektrinis BMX dviratis

„Evol BMX“ – tai elektrinio judumo entuziasto Oliviero Le Quelleco ir žymaus architekto Vincento Coste‘o bendradarbiavimo rezultatas. Jo dizainas atspindi nepriekaištingą gyvybingumo ir didelio našumo derinį, todėl jis idealiai tinka aistringiems dviratininkams ir miesto kultūros mėgėjams. Šį išskirtinį modelį varo 500 W variklis, juo galima važiuoti iki 45 km/val. greičiu.

„Searacer“. Pirmasis elektrinis vandens motociklas

Renault nuotr./„Renault 5“ aksesuarai, „Searacer“ pirmasis elektrinis vandens motociklas
Renault nuotr./„Renault 5“ aksesuarai, „Searacer“ pirmasis elektrinis vandens motociklas

„Searacer“ – tai pirmasis elektrinis vandens motociklas, kurį pietryčių Prancūzijoje sukūrė Flavienas Neyertzas ir kuris skirtas vandens sportui. Jo didelio tankio variklio našumas yra neprilygstamas, o „Searacer“ yra pakankamai universalus, kad sužavėtų tiek patyrusius sportininkus, tiek pradedančiuosius. Jis pelnė „A“ dizaino apdovanojimą ir Prancūzijos „Grand Prix“ motociklininko Fabio Quartararo palaikymą.

„Moonbike“. Pirmasis elektrinis sniego motociklas

Renault nuotr./„Renault 5“ aksesuarai, „Moonbike“ pirmasis elektrinis sniego motociklas
Renault nuotr./„Renault 5“ aksesuarai, „Moonbike“ pirmasis elektrinis sniego motociklas

„Moonbike“ su savo elektriniu sniego motociklu iš esmės keičia požiūrį į žiemos keliones. Jis lengvas ir manevringas, gale turi vikšrą, o priekyje – slidę, gali važiuoti didesniu nei 40 km/val. greičiu, o jo veikimo trukmė – 3 valandos. Jis neturi grandinės ar diržo, todėl jo priežiūra yra minimali. Šis proveržis yra patentuotas, sukurtas Alpėse ir suteiks naudotojams smagių ir įsimintinų įspūdžių kupiną žiemą.

„Plume foil“. Elektrinė banglentė

Renault nuotr./„Renault 5“ aksesuarai, „Plume foil“ elektrinė banglentė
Renault nuotr./„Renault 5“ aksesuarai, „Plume foil“ elektrinė banglentė

Šis aukščiausios klasės elektrinė banglentė užtikrina puikią bekompromisės kokybės ir konkurencingos kainos pusiausvyrą. Tai 5 metus trukusių mokslinių tyrimų ir plėtros rezultatas, suprojektuota ir pagaminta Prancūzijoje, galinti plaukti iki 90 minučių ir sverianti mažiau nei 30 kg. Ji gali išvystyti 35 km/val. greitį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais