Tokį sprendimą ketvirtadienį priėmė Klaipėdos miesto savivaldybės saugaus eismo komisija. Administracijos direktoriaus pavaduotojas Olegas Mariničius priminė, jog pokyčių žiedinėje sankryžoje buvo imtasi praėjusią vasarą. Tačiau galimybė iš žiedo Statybininkų pr. link išvažiuoti tik pirma juosta tarp vairuotojų pasėjo sumaištį.
„Buvo daug diskusijų ir nepasitenkinimo dėl pakeistos eismo judėjimo schemos. Visi buvo pripratę iš žiedo į Statybininkų prospektą sukti antra juosta. Pokyčiuose logikos buvo, bet jie nesuveikė ir daugiau saugumo neatsirado“, – metus veikusį ir nepasiteisinusį eksperimentą komentavo O.Mariničius.
Transporto skyriaus vyriausiojo specialisto Vytauto Paukštės teigimu, grįžti prie senosios tvarkos buvo nuspręsta policijos iniciatyva. Jos atstovai patikino, jog buvo norima suvienodinti eismą uostamiesčio žiedinėse sankryžose.
„Taikos prospekte vyksta viešojo transporto eismas. Kai išvažiuojama iš vienos eismo juostos, lengviau autobusams. Jie važiuoja mažesniu greičiu. Autobusams kaip ir patogiau, bet daugumai kitų vairuotojų iškilo problemų. Ši žiedinė sankryža buvo vienintelė, kurioje buvo bandoma palengvinti gyvenimą viešajam transportui“, – teigė V.Paukštė.
„Vakarų ekspresas“ praėjusių metų rugsėjį prie atsinaujinusios žiedinės sankryžos darė eksperimentą. Per pusvalandį, pietų metu, iš antrosios juostos, kirsdami ištisinę liniją, Statybininkų pr. link važiavo 38 vairuotojai.