Būtent jie, pasitelkę galingas sniego valymo mašinas, kiekvieną žiemą užtikrina lėktuvų kilimo ir tūpimo tako bei perono švarą, o kartu ir sklandų lėktuvų eismą.
Kaip pasakoja Vilniaus oro uosto direktorius Olafas Martensas, tiek sostinės, tiek kitų Lietuvos oro vartų takai yra pradedami valyti vos pradėjus snigti. Tuomet į darbą kimba už aerodromo priežiūrą atsakingi darbuotojai, užvedantys net septynių čia esančių sniego valymo mašinų variklius. Ši žiema – jokia išimtis.
„Per vieną važiavimą tokia mašina gali nuvalyti 4 metro pločio juostą. Mūsų oro uosto kilimo ir tūpimo tako ilgis siekia net 2 515 m, todėl gausiai sningant mašinos vairuotojai, pakaitomis dirbantys po 12 valandų per pamainą, suvažinėja net kelis šimtus kilometrų“, – tikina O. Martensas, pridūręs, kad valant taką taip pat yra nuolat tikrinamas dangos sukibimo koeficientas.
O.Martensas pastebi, kad dalis nuo tako ir perono nuvalyto sniego yra nuvežama į specialiai tam skirtą atokią vietą oro uosto teritorijoje, o kita dalimi pasirūpina pačios valymo mašinos, vadinamos sniego rotoriais. Pastarieji surinktą sniegą nusviedžia 40 metrų nuo nuvalyto kilimo ir tūpimo tako.