Naujoviškas autobusas yra 2 metrus pakeltas nuo žemės paviršiaus ir važiuodamas padaro tarsi tunelį dviems eismo juostoms. Į žemę jis remiasi korpuso kraštuose įmontuotomis sienelėmis, kuriose įtaisyti ratai leidžia autobusui judėti į priekį.
Elektra varomas autobusas gali gabenti 300 keleivių ir yra 21 metro ilgio bei 7 m pločio. Manoma, kad autobusas turėtų pasiekti 60 km/val. greitį. Jis riedės šalia kelio įrengtais bėgiais.
Bandomasis 300 m ilgio važiavimas buvo atliktas Činhuangdao mieste Kinijoje.
„Didžiausias to privalumas – autobusas sutaupys daug vietos ant kelio“, – sakė vyriausiasis autobuso inžinierius Songas Youzhou.
Tačiau esminis jo privalumas – kaina. TEB sutrumpinimu vadinamas autobusas atlieka tas pačias funkcijas kaip ir metro, tačiau jo paties ir jam reikalingos infrastruktūros kaina yra penkiskart mažesnė.
Vienas TEB, anot gamintojo, pakeistų 40 paprastų autobusų. Kada šios transporto priemonės bus pradėtos naudoti Kinijos miestuose, įmonė neužsiminė.
Toks autobusas nėra nauja idėja, tačiau ji nebuvo rimtai svarstyta iki kinai 19-ojoje Pekino technologijų parodoje praėjusią gegužę parodė tokio autobuso konceptą, o po mėnesio patvirtino, jog rugpjūtį bus pristatytas realus bandomasis modelis.