Tiesa, nepaisant to, gyventojai kviečiami aktyviai naudotis elektroninėmis paslaugomis, o visi užsakymai bus pristatomi per kurjerį arba į artimiausią paštomatą.
„Primename, kad nuotoliniu būdu galima pasikeisti vairuotojo pažymėjimą, užregistruoti prieš tai Lietuvoje eksploatuotą transporto priemonę ar pranešti apie jos pardavimą. Taip pat užsisakyti naujus numerio ženklus, registracijos liudijimą vietoj prarasto, išregistruoti utilizuotą transporto priemonę ir kt.
Jei vis dėlto paslaugos atlikti internetu nėra galimybės, tuomet klientai dėl vizito padalinyje kviečiami užsiregistruoti iš anksto. Užsiregistravusiųjų lauksime sutartu laiku. Žinoma, padaliniuose bus laikomasi visų saugumo reikalavimų: klientų aptarnavimo erdvėse ir toliau bus ribojami klientų srautai, reguliariai vėdinamos ir dezinfekuojamos patalpos bei dažnai liečiami paviršiai. Darbuotojai taip pat laikosi griežtų saugumo reikalavimų“, – tikino „Regitros“ komunikacijos specialistė Emilija Bardauskienė.
Klientų taip pat prašoma būti sąmoningais ir atvykus į padalinį: dezinfekuoti rankas, viso vizito metu dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones, laikytis saugaus atstumo, už paslaugas rekomenduojame atsiskaityti banko mokėjimo kortele.
„Jei būtų pokyčių, susijusių su paslaugų teikimu, būtinai apie tai informuosime. Klientus kviečiame sekti informaciją „Regitros“ interneto svetainėje ir socialiniuose tinkluose“, – teigė E.Bardauskienė.