Žinia vairuotojams: draudimas brangs

Vairuotojai, draudžiantys automobilius privalomuoju ar savanorišku draudimu, turėtų pratintis prie minties, kad draudimas jau nebus toks pigus, kaip iki šiol.
„Lietuvos draudimo“ eksperimentas
Automobiliai
Temos: 1 Draudimas

Nors patys draudikai nekalba apie kainas ir jų pokyčius, baimindamiesi Konkurencijos tarybos sankcijų, draudimo paslaugas siūlantys brokeriai atviresni – šiemet jau juntamas nežymus kainų kilimas, kuris labiau esą išryškės rudens link. Dėl kainų pokyčių turėtų būti ramūs tik drausmingi ir įvykių neturėję vairuotojai.

Prieš kelerius metus pradėję įnirtingą kovą dėl vairuotojų ir jų automobilių viešai kalbėti nedrįstantys draudikai pripažįsta pavargę dirbti nuostolingai, nes užsienyje eismo įvykių reikšmingai nedidėjant išmokos auga, o Lietuvoje atvirkščiai – įvykių tik daugėja, o iš paskos į aukštumas stiebiasi ir išmokos.

Nors rinkos persistumdymas automobilių draudime – įprastas reiškinys, kiekvienas iš 8 stipriausių automobilius draudžiančių draudikų ir toliau įnirtingai kovoja dėl kiekvieno draudimo poliso.

Draudimo brokeriai skaičiuoja, kad metinė privalomo draudimo poliso kaina vidutiniškai siekia apie 60–70 eurų. Savanoriško automobilių draudimo kasko kaina Lietuvoje siekia apie 200 eurų, didmiesčiuose ji 50–100 eurų didesnė. Ją lemia vairuotojų drausmingumas ir automobilio amžius.

Pernai sausį–balandį buvo daugiau nei 850 tūkst. privalomo draudimo sutarčių, šiemet šis skaičius ūgtelėjo iki beveik 900 tūkst. 2016-ųjų sausį–balandį privalomo draudimo įmokų surinkta už 50 mln., žalų skaičius pasiekė beveik 31 mln. eurų, o tai yra beveik 4 mln. eurų daugiau nei pernai sausio–balandžio mėnesiais. Kasko draudimo išmokėta 2 mln. eurų daugiau nei pernai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų