Žurnalistai po Paryžiaus automobilių parodos: kur dingo gražiausios merginos?

Atslūgus publikacijų apie gamintojų naujienas Paryžiaus automobilių parodoje bangai, prasidėjo kitokios diskusijos. Pavyzdžiui, kur dingo fotomodeliai? Kodėl merginos, besišypsančios prie automobilių, tapo lyg ir nebeišskirtinės, kasdieniškos, nebe tokios svarbios?
Gražios merginos jau daugelį metų puošia Paryžiaus automobilių parodą
Gražios merginos jau daugelį metų puošia Paryžiaus automobilių parodą / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Akivaizdu, kad gražios merginos – neatsiejama automobilių parodų ir didžiųjų autosporto renginių dalis. Todėl po jų būdavo renkami neoficialūs „gražiausių, fotogeniškiausių ir net karščiausių“ fotomodelių rinkimai. Nes rinkti tikrai būdavo iš ko. Vienos gražuolės lankytojus į stendus traukdavo egzotišku grožiu, kitos – unikaliais apdarais ar tobulomis kūno linijomis bei akinamai baltomis šypsenomis.

Tačiau, pasibaigus šių metų Paryžiaus automobilių parodai, nemažai žurnalistų klausia: kodėl taip sumažėjo išskirtinio grožio atstovių? Kai kurie žurnalistai netgi išdrįso išrinkti neskoningiausių merginų albumus. Tarkime, „Avtovzgliad“ žurnalistas netgi išdrįso pareikšti, kad merginos savo šypsenomis jį gąsdino.

Naujos tendencijos: moteris – ne prekė

Iš tiesų, Paryžiaus automobilių parodoje išryškėjo nauja tendencija. Arba gamintojai tokiu būdu taupo ir nesamdo brangiausių modelių agentūrų atstovių. Arba (tai – gerokai realesnė versija), vis labiau įsigali feministinės idėjos: moteris – ne prekė, todėl neturi džiuginti lankytojų akių.

Juk į parodą lankytojai turėtų atvykti domėtis automobiliais ir naujausiomis technologijomis, o ne ilgakojėmis lolitomis ir veneromis, kviečiančiomis sustoti prie gamintojo stendo ar net su jomis nusifotografuoti.

Pasigrožėkite keleto pastarųjų Paryžiaus automobilių parodų fotomodelių nuotraukomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis