Pirmą kartą 2001 metais paskelbtas ir dabar kasmet atliekamas „Auto Bild“ žurnalo automobilių kokybės tyrimas skaičiuoja bendrą automobilių gamintojo vertinimo balą, susidedantį iš 7 duomenų: klientų lūkesčių atitikimo apklausos būdu, kurioje dalyvavo 8187 respondentų rezultatų, atšauktų modelių ir remonto darbų skaičiaus, naujausių TÜV duomenų rezultatų, gamintojo suteikiamų garantijų vertinimo bei pačių „Auto Bild“ žurnalo redaktorių atliekamų testų, kuriuos sudaro ilgalaikis 100 000 km ridos transporto priemonės testas, garaže atlikto patikrinimo rezultatai bei 10 tūkstančių skaitytojų laiškų „Kummerkasten“ skiltyje analizė.
„Mes siekiame kokybės visur – pradedant tyrimų centrais, dizaino studijomis bei gamyklomis, ir baigiant prekybos ir techninio aptarnavimo centrais, kuriuos mes pertvarkėme siekdami vykdyti įsipareigojimus aukščiausiai ir nuolat kylančiai kokybei“, – sakė „Kia Motors Germany“ vadovas Steffenas Costas.
„Kia“ buvo vienintelis automobilių gamintojas, kuriam tyrimo komisija už unikalią 7-erių metų garantiją skyrė maksimalų įvertinimą – 1 balą. Ši kompanija taip pat gali didžiuotis gavusi itin aukštus balus vertinant klientų lūkesčių atitikimą, atšauktų modelių skaičių (nuo metų pradžios iki dabar dar nė vienas automobilis nebuvo atšauktas) bei klientų atsiliepimus „Kummerkasten“ skiltyje. Ilgalaikio ir kitų tyrimų, kuriuose dalyvavo „Kia“ modeliai, rezultatai buvo įvertinti „gerai“ arba „labai gerai“.
„Auto Bild“ žurnalo „Quality Report“ kokybės tyrimo ataskaita ir balai |
|
---|---|
1-2. „Kia“ (2.14) |
11-13. „Opel“ (3.0) |
1-2. „Mazda“ (2.14) |
11-13. „Renault“ (3.0) |
3-5. „Honda“ (2.43) |
11-13. „Seat“ (3.0) |
3-5. „Hyundai“ (2.43) |
14-15. „Audi“ (3.14) |
3-5. „Toyota“ (2.43) |
14-15.„Skoda“ (3.14) |
6. „Volvo“ (2.57) |
16-17. „Citroën“ (3.17) |
7-8. BMW (2.71) |
16-17. „Peugeot“ (3.17) |
7-8„Dacia“ (2.71) |
18-20. „Ford“ (3.29) |
9. „Nissan“ (2.83) |
18-20. VW (3.29) |
10. „Mercedes“ (2.86) |
18-20. „Fiat“ (3.33) |